دانلود naBoota 0.1.2 – نرم افزار ساخت آسان و سریع دیسک‌های بوتیبل

دانلود naBoota 0.1.2 - نرم افزار ساخت آسان و سریع دیسک‌های بوتیبل

 

دانلود naBoota

| نرم افزار ساخت آسان و سریع دیسک‌های بوتیبل |

 

naBoota 0.1.2 نام نرم افزاری رایگان، کم‌حجم و جدید در زمینه ساخت دیسک‌های بوتیبل به ساده‌ترین شیوه ممکن است. در گذشته، نصب یک سیستم‌عامل نظیر ویندوز صرفا از طریق یک دیسک CD/DVD میسر بود. در واقع کاربران برای نصب این سیستم عامل، مجبور به تهیه دیسک مخصوص آن بودند تا بتوان ضمن بوت کردن سیستم از روی این دیسک، سیستم‌عامل را از روی آن بر روی کامپیوتر نصب نمود. در چند سال اخیر، این راهکار به لطف ابزارهای جدید دچار تغییر و تحولاتی شده که فرآیند نصب را تا حد بسیار ساده‌سازی می‌کند. با استفاده از ابزارهای ساخت دیسک بوتیبل، کاربر می‌تواند حافظه یو‌اس‌بی (USB) خود نظیر فلش یا مموری کارت را به دیسک بوت تبدیل کند تا سیستم‌عامل مورد نظر بدین طریق قابل نصب باشد.

با استفاده از نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، شما هم می‌توانید حافظه فلش مموری خود را سریعا به یک دیسک بوتیبل برای نصب سیستم عامل تبدیل کنید. اگر کار با دیگر ابزارهای مشابه در این زمینه برای شما سخت و دشوار است، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را به هیچ وجه از دست ندهید؛ زیرا که رابط کاربری بسیار ساده و زیبای آن، شما را قادر می‌سازد تا با چند کلیک ساده و آسان، دیسک بوتیبل خود را تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار naBoota را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار naBoota :

– عدم نیاز به اعمال تنظیمات خاص و پیچیده برای ساخت دیسک بوتیبل

– سازگاری کامل با انواع نسخه‌های ویندوز و توزیع‌های لینوکس

– دارا بودن حجم بسیار کم و سادگی بسیار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

naBoota.cover1  300x237 - دانلود naBoota 0.1.2 - نرم افزار ساخت آسان و سریع دیسک‌های بوتیبل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.51 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR