دانلود Altair PollEx 2021.0 x64 – نرم افزار طراحی مدارات چاپی (PCB)

دانلود Altair PollEx 2021.0 x64 - نرم افزار طراحی مدارات چاپی (PCB)

 

دانلود Altair PollEx

| نرم افزار طراحی مدارات چاپی (PCB) |

 

Altair PollEx 2021.0 x64 نام یک ابزار پیشرفته و قدرتمند در زمینه طراحی بردهای مدار چاپی (PCB) ورد استفاده در سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی است که با دارا بودن امکاناتی متعدد و حرفه‌ای، محیطی یکپارچه و ایده‌آل را برای متخصصین این رشته فراهم ساخته تا افراد بتوانند طراحی مدارات چاپی را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانند. طراحی و مهندسی، نگاهی نزدیک به محصول و سیستم را طلب می‌کند. اگر شما هم یک طراح و متخصص حرفه‌ای در حوزه طراجی مکنیکی و یا قطعات الکترونیکی هستید، احتمالا به خوبی بردهای مدار چاپی و کاربرد گسترده آن در حوزه‌های مختلف صنعت را می شناسید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم که امکانات گسترده‌ای در این زمینه را برای شما فراهم می‌کند.

این محصول نرم افزاری حرفه‌ای، با فراهم ساختن یک محیط گرافیکی یکپارچه و مجهز، شما را قادر ساخته تا بتوانید طراحی یک مدل را شروع کنید و طرح خود را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور اطلاعات مورد نیاز شما را به راحتی از انواع مختلف نرم افزارهای ECAD دریافت می‌کند تا بتوانید طراحی PCB را بدون هیچ محدودیتی در سطح حرفه‌ای به انجام برسانید.  هم اکنون می توانید نرم افزار Altair PollEx برای ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Altair PollEx :

– امکان مدل‌سازی حرفه‌ای طرح PCB با جزئیات دقیق

– امکان جستجو و پیدا کردن سریع انواع آبجکت‌ها، مشاهده توپولژی‌ها، مقایسه طرح‌ها با هم و …

– قابلیت درون‌ریزی و برون‌بری اطلاعات با دیگر محصولات طراحی ECAD

– امکان مشاهده آسان و سریع شماتیک‌ها

– دارا بودن محیط یکپارچه و گرافیکی برای مدل و طراحی بردهای مدار چاپی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Altair PollEx.cover1  300x169 - دانلود Altair PollEx 2021.0 x64 - نرم افزار طراحی مدارات چاپی (PCB)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 874 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR