دانلود دوره آموزشی یادگیری زبان جاوا: سینتکس و ساختار – Java Essential Training: Syntax and Structure

دانلود دوره آموزشی یادگیری زبان جاوا: سینتکس و ساختار - Java Essential Training: Syntax and Structure

 

دانلود دوره آموزشی یادگیری زبان جاوا: سینتکس و ساختار

| Java Essential Training: Syntax and Structure |

MP4 | | Duration: 3h 9m | Language: English

 

دوره آموزشی جامع برای مصاحبه‌های شغلی جاوا نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر شما هم به دنبال مرجعی برای شروع برنامه‌نویسی به زبان جاوا هستید، ما برایتان یک دوره جدید و محبوب را در نظر گرفته‌ایم که به صورت قدم به قدم، شما را با مفاهیم مختلف از ساختار این زبان‌ برنامه‌نویسی آشنا می‌سازد. در چندین دوره آموزشی در رابطه با زبان برنامه‌نویسی جاوا که پیش‌تر در اختیار شما عزیزان قرار گرفت، دوره دیگری را نیز برایتان در نظر گرفته‌ایم که مختص افراد تازه‌کار در این زبان برنامه‌نویسی است. در این دوره، شما می‌توانید یادگیری این زبان برنامه‌نویسی را شروع کرده و ضمن آشنایی با معماری این زبان، سینتکس و ساختار کلی آن را یاد بگیرید.

این دوره آموزشی، با یک مرور کلی بر نحوه پیدایش زبان برنامه‌نویسی جاوا آغاز شده و شما را تا یادگیری مفاهیم پیشرفته‌ای همچون قواعد زبان جاوا، سینتکس اصلی زبان، کار با کلاس‌ها و مفاهیم شیء گرایی آشنا خواهد کرد. در این دوره آموزشی، سعی بر آن بوده است تا کاربر بتواند به صورت قدم به قدم محیط برنامه‌نویسی دلخواه خود را انتخاب و نصب نماید تا در ادامه بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن، ایده‌های خلاقانه را به یک اپلیکیشن اجرایی با بهترین بازدهی ممکن تبدیل کرد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی یادگیری زبان جاوا: سینتکس و ساختار :

– مروری بر قواعد کلی زبان برنامه‌نویسی جاوا

– تصمیم‌گیری در رابطه با محیط برنامه‌نویسی مناسب برای جاوا

– آشنایی با تست کد جاوا با جی‌شل (JShell)

– آشنایی با نحوه ایجاد پروژه جدید در IntelliJ IDEA

– آشنایی با متغیرها و انواع آنان در زبان برنامه‌نویسی جاوا

– یادگیری نحوه مدیریت جریان برنامه در جاوا

– آشنایی با نحوه کدهایی با قابلیت استفاده مجدد

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 417 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR