دانلود Nevercenter Pixelmash 2020.0.0 x64 – نرم افزار ترسیم آسان پیکسل آرت

دانلود Nevercenter Pixelmash 2020.0.0 x64 - نرم افزار ترسیم آسان پیکسل آرت

 

دانلود Nevercenter Pixelmash

| نرم افزار ترسیم آسان پیکسل آرت |

 

Nevercenter Pixelmash 2020.0.0 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت تصاویر پیکسل آرت است که طی چند سال اخیر محبوبیت خاصی را در بین افراد به دست آورده است. همانطور که می‌دانید، پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه نرم افزار و سخت افزار رایانه به ما این امکان را داد که بتوانیم انیمیشن‌ها را با جلوه‌های گرافیکی بسیار نزدیک به واقعیت تجربه کنیم. تصاویر رندر شده، بازی‌های کنسولی و آثار انیمیشنی تولید شده از سوی شرکت‌هایی نظیر دیزنی، پیکسار و … از جمله آثار گرافیکی مدرنی هستند که این روزها به آن‌ها عادت کرده ایم. اما این تصاویر همیشه به این شکل نبوده و اگر به خاطر داشته باشید، تا دو دهه قبل ساده‌ترین بازی‌های ویدیویی نظیر سوپر ماریو با گرافیک پیکسلی خود یک شاهکار به حساب می‌آمدند.

اکنون که به آن دوران نگاه می‌کنیم، به خوبی می‌توان رشد سال به سال این تکنولوژی را در انواع انیمیشن‌ها، بازی‌ها و … لمس کرد. با این حال، هنر پیکسل آرت در آثار گرافیکی قدیمی هنوز هم محبوبیت خاص خود را دارد و این روزها باز هم شاهد اوج گرفتن شمار دوست‌داران این سبک در میان افراد هستیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید نقاشی پیکسل آرت طراحی کنید و یا اینکه با فراخوانی تصاویر خود، از روی آن‌ها عکس پیکسل آرت بسازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Nevercenter Pixelmash را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nevercenter Pixelmash :

– امکان ترسیم آسان تصاویر پیکسل آرت

– قابلیت تبدیل کردن عکس به پیکسل آرت

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های گرافیکی

– پشتیبانی از نقاشی لایه لایه و بهره‌گیری از افکت‌های بصری و زیبا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nevercenter Pixelmash.cover1  300x187 - دانلود Nevercenter Pixelmash 2020.0.0 x64 - نرم افزار ترسیم آسان پیکسل آرت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR