دانلود بازی کم حجم Island Flight Simulator برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Island Flight Simulator برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Island Flight Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی پرواز بر فراز جزایر |

 

Island Flight Simulator بازی کم حجم جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2016 توسط Caipirinha Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی Island Flight Simulator ، یک شبیه سازی بسیار عالی از پرواز بر فراز 12 جزیره مختلف برای حمل و نقل اقلام گوناگون طی صد ها مأموریت چالش بر انگیز است. در این بازی شما در نقش یک خلبان ظاهر می شوید که می بایست کنترل هواپیما را در محیط های مختلف ، گرمسیری و استوایی به دست گیرید و مأموریت های مخاطره آمیز و اغلب پر سود را را پشت سر بگذارید.

هر یک از این جزایر ، دارای باند فرود منحصر به فرد خود برای آغاز پرواز و فرود بر سطح جزیره می باشد. همچنین هر جزیره دارای یک مرکز حمل و نقل منحصر به فرد برای دریافت مأموریت ها می باشد. در صورت تمایل می توانید آیتم های مختلف مربوط به هواپیمای خود را شخصی سازی کنید ، به عنوان مثال ویژگی های پرواز ، سرعت ، ظرفیت سوخت و … به طور کامل قابل ارتقا و پیشرفت هستند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Island Flight Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Island Flight Simulator1 Island Flight Simulator2

 

Island Flight Simulator3 Island Flight Simulator4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Win XP/Vista/7/8
Processor: Dual Core 2,4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 229 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR