دانلود بازی Death Move: Zombie Survival 0.1.31 – تنها در میان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Death Move: Zombie Survival 0.1.19 - تنها در میان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Death Move: Zombie Survival برای اندروید

| بازی تنها در میان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Death Move: Zombie Survival 0.1.31 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی MINDSENSE GAMES است. داستان بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، آخرالزمانی از حضور زامبی‌ها بر روی زمین را متصور می‌شود. به عنوان یکی از آخرین بازماندگان در این بازی، شما باید انواع مختلف معماها را پشت سر گذاشته و با تصمیماتی که می‌گیرید، مراحل را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید. در هرکدام از مراحل این بازی، شمار بسیاری از زامبی‌ها حضور دارند که در اطراف پرسه می‌زنند. وظیفه شما این است که تا حد ممکن از این موجودات دوری کنید تا همچنان بتوانید به عنوان یک بازمانده در بازی ایفای نقش کنید.

این بازی ترکیبی قوی از ژانر اکشن و استراتژیک است که در آن شما باید پازل‌ها را یکی پس از دیگری با تصمیماتی درست پشت سر بگذارید. جمعیت زامبی‌ها در انتظار سر زدن یک اشتباه از سمت شما هستند، بنابراین باید بدون لغزش مسیر خود را پیش ببرید و بازمانده این بازی را از میان زامبی‌ها به سلامت عبور دهید. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه این سبک از بازی‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه تنها در میان زامبی‌ها را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Death Move: Zombie Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Death Move: Zombie Survival :

– دارا بودن سبک استراتژیک و حرکت بر اساس تصمیمات

– امکان شرکت در ده‌ها چالش و مرحله سرگرم‌کننده

– امکان ارتقای توانایی پلیر با ده‌‌ها آیتم متنوع

– امکان ایفای نقش در تعداد 80 مرحله مختلف

– دارا بودن گرافیک عالی و گیم‌پلی سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Death Move Zombie Survival 1 150x84 - دانلود بازی Death Move: Zombie Survival 0.1.31 - تنها در میان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Death Move Zombie Survival 2 150x84 - دانلود بازی Death Move: Zombie Survival 0.1.31 - تنها در میان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Death Move Zombie Survival 3 150x84 - دانلود بازی Death Move: Zombie Survival 0.1.31 - تنها در میان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Death Move Zombie Survival 4 150x84 - دانلود بازی Death Move: Zombie Survival 0.1.31 - تنها در میان زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 54/55/245 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR