دانلود بازی Truck Simulator PRO 2 1.6.0 – شبیه سازی رانندگی کامیون 2 برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Truck Simulator PRO 2 1.5.1 - شبیه سازی رانندگی کامیون 2 برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Truck Simulator PRO 2 برای اندروید

| بازی شبیه سازی رانندگی کامیون 2 برای اندروید + دیتا |

 

Truck Simulator PRO 2 1.6.0 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی رانندگی کامیون، از استودیوی بازی سازی Mageeks Apps & Games است. لحظه ای که بسیاری از علاقمندان به ماشین های سنگین منتظر آن بودند فرا رسید ! شبیه ساز حرفه ای کامیون، این بار با عرضه نسخه دوم خود، گامی محکم تر در زمینه این دسته از بازی های شبیه سازی برداشته است. در این بازی می توانید با ساخت یک امپراطوری بزرگ از حمل و نقل های جاده ای، امکان رانندگی با انواع کامیون ها و وسایل نقلیه غول پیکر را به گونه ای نزدیک به واقعیت تجربه کنید.

طی این بازی جذاب با شبیه سازی بسیار نزدیک به واقعیت، شما می توانید با انواع وسایل نقلیه سنگین، از شهرستان هایی بزرگ نظیر لاس وگاس، دنور، ققنوس، سان فرانسیسکو، لس آنجلس، هلنا، پورتلند، سالت لیک سیتی، سیاتل، ال پاسو، آلبوکرک، سن دیگو و … بازدید به عمل آورده و به تجارتی بزرگ مشغول باشید. هم اکنون می توانید بازی Truck Simulator PRO 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Truck Simulator PRO 2 :

– دارا بودن تعداد 8 کامیون مختلف با قابلیت شخصی سازی

– انواع محموله ها برای حمل و نقل جاده ای در بزرگراه های نیمی از ایالات متحده آمریکا

– دارا بودن مکان هایی زیبا و جذاب برای اکتشاف

– دارا بودن 10 شهر بزرگ برای بازدید

– شبیه سازی بسیار نزدیک به واقعیت

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truck Simulator PRO 21 150x84 - دانلود بازی Truck Simulator PRO 2 1.6.0 - شبیه سازی رانندگی کامیون 2 برای اندروید + دیتا Truck Simulator PRO 22 150x84 - دانلود بازی Truck Simulator PRO 2 1.6.0 - شبیه سازی رانندگی کامیون 2 برای اندروید + دیتا Truck Simulator PRO 23 150x84 - دانلود بازی Truck Simulator PRO 2 1.6.0 - شبیه سازی رانندگی کامیون 2 برای اندروید + دیتا Truck Simulator PRO 24 150x84 - دانلود بازی Truck Simulator PRO 2 1.6.0 - شبیه سازی رانندگی کامیون 2 برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 59 + 382 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR