دانلود TV Remote for Samsung 7.8.0 build 4310 – ریموت کنترل سامسونگ

دانلود TV Remote for Samsung 5.3.2 Premium - ریموت کنترل سامسونگ

 

دانلود TV Remote for Samsung برای اندروید

| نرم افزار ریموت کنترل سامسونگ |

 

TV Remote for Samsung 7.8.0 build 4310 نسخه پریمیوم و پولی نرم افزار پرطرفدار ریموت کنترل گوشی های سامسونگ است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران دستگاه های سامسونگ قرار می دهیم. امروزه بسیاری از دستگاه های دیجیتالی از جمله تلویزیون ها، ویدیو پروژکتورها، دستگاه های پلیر و … به سمت هوشمند شدن پیش می روند، از این رو با برقراری یک ارتباط ساده بین گوشی هوشمند و دستگاه مورد نظر، می توان کنترل کامل آنان را به صورت از راه دور در اختیار گرفت. برای مثال اگر شما نیز صاحب یکی از تلویزیون های هوشمند سامسونگ هستید، نرم افزار TV Remote for Samsung به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از کنترل تلویزیون، با استفاده از گوشی اندرویدی خود کانل ها را عوض کنید و یا کنرل ولوم آن را بر عهده بگیرید !

TV Remote for Samsung در مواقع اضطراری و زمان هایی که کنترل تلویزیون در دسترس شما نباشد، می تواند به خوبی ایفای نقشی مفید را به نمایش بگذارد. نرم افزار مذکور شما را قادر می سازد ویدیو پروژکتور دانشگاه یا مکان های آموزشی را بدون نیاز به کنترل اصلی آنان کنترل کنید ! این نرم افزار ضمن برقراری ارتباط با انواع دستگاه های هشومند سامسونگ، امکان کنترل کامل آنان را از طریق گوشی تلفن همراه برای شما فراهم می سازد. نرم افزار مذکور تاکنون بیش از 1.5 میلیون مرتبه از سوی کاربران دریافت و نصب شده و در دسته مفید ترین اپلیکیشن های کاربران دستگاه های سامسونگ قرار گرفته است. هم اکنون می توانید نرم افزار TV Remote for Samsung را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TV Remote for Samsung :

– قابلیت کاربرد به عنوان جایگزین ریموت کنترل اصلی دستگاه سامسونگی شما

– امکان کنترل تلویزیون های سامسونگ با ساعت های هوشمند سامسونگ

– دارا بودن DLNA سرور داخلی

– نمایش تماس ها و پیام های دریافتی بر روی صفحه

– دارا بودن ویدجت های زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TV Remote for Samsung1 84x150 - دانلود TV Remote for Samsung 7.8.0 build 4310 - ریموت کنترل سامسونگ TV Remote for Samsung2 84x150 - دانلود TV Remote for Samsung 7.8.0 build 4310 - ریموت کنترل سامسونگ TV Remote for Samsung3 84x150 - دانلود TV Remote for Samsung 7.8.0 build 4310 - ریموت کنترل سامسونگ TV Remote for Samsung4 84x150 - دانلود TV Remote for Samsung 7.8.0 build 4310 - ریموت کنترل سامسونگ

 



مهرگان آی‌تی


Supported Samsung TVs:

– Samsung TV C series, LCD C650, LED C6500, PDP 6500, and above
– Samsung TV D series, LCD D550, LED D5500, PDP 5500, and above

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK +4.4
  • حجم : 5.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR