دانلود Xlideit Image Viewer 1.0.181109 – نرم افزار نمایش تصاویر در محیطی زیبا

دانلود Xlideit Image Viewer 1.0.181109 - نرم افزار نمایش تصاویر در محیطی زیبا

 

دانلود Xlideit Image Viewer

| نرم افزار نمایش تصاویر در محیطی زیبا |

 

Xlideit Image Viewer 1.0.181109 نام نرم افزاری کم‌حجم، ساده و رایگان است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تصاویر را در محیطی شکیل و بسیار زیبا به نمایش بگذارند. همانطور که می‌دانید، ابزار نمایش تصویر در سیستم عامل ویندوز، دارای امکاناتی محدود و محیطی ساده است که طی چند سال گذشته، تقریبا هیچ تغییری را تجربه نکرده و همین امر سبب شده که بسیاری از کاربران به محیط ساده آن عادت کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، محیطی ساده و زیبا را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند تصاویر خود را در آن مشاهده نمایند.

نمایش دهنده تصویر این نرم افزار، امکانی را مهیا می‌سازد تا کاربران بتوانند مجموعه تصاویر موجود در فولدر انتخابی را در یک نوار شکیل در بخش زیرین مشاهده نموده و در صورت تمایل با کلیک بر روی هریک ازتصاویر بند انگشتی آن، تصویر نمایشی را تغییر دهند. نمای این نرم افزار، مشابه با گالری‌های موجود در صفحات وب بوده و سوئیچ در بین تصاویر به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد. علاوه بر این‌ها، امکانات دیگری همچون زوم کردن بر رویتصاویر، چخرش، حذف، برش عکس‌ها و … نیز از دیگر امکاناتی است که این نرم افزار در اختیار کاربر قرار می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Xlideit Image Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Xlideit Image Viewer :

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– جایگزینی زیبا برای نمایش‌دهنده تصاویر در ویندوز

– امکان نمایش دیگر تصاویر فولدر در نمای بند انگشتی

– امکان جابه‌جایی آسان در بین تصاویر

– قابلیت ویرایش تصاویر، زوم، چرخش، برش و …

– دارا بودن حجم بسیار اندک در برابر امکانات گسترده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Xlideit Image Viewer.cover1  300x226 - دانلود Xlideit Image Viewer 1.0.181109 - نرم افزار نمایش تصاویر در محیطی زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR