دانلود دوره آموزش مایکروسافت ورد در تمامی نسخه‌ها – Microsoft Word 2019-2016-2013 Course Bundle: 3 In 1 – Udemy

دانلود دوره آموزش مایکروسافت ورد در تمامی نسخه‌ها - Microsoft Word 2019-2016-2013 Course Bundle: 3 In 1 - Udemy

 

دانلود دوره آموزش مایکروسافت ورد در تمامی نسخه‌ها

| Microsoft Word 2019-2016-2013 Course Bundle: 3 In 1 |

MP4 | | Duration: 7.5 Hours | Language: English

 

دوره آموزش مایکروسافت ورد در تمامی نسخه‌ها (Microsoft Word 2019-2016-2013 Course Bundle: 3 In 1) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. یادگیری طرز کار با محصولات آفیس، یکی از مهارت‌هایی است که علاقه‌مندان به یادگیری مهارت کار با کامپیوتر در آموزشگاه‌ها با آن آشنا می‌شوند. اولین ابزار از مجموعه آفیس که در سرفصل دروس آموزشی قرار دارد، نرم افزار ورد (Word) است که با دارا بودن امکاناتی گسترده و جامع در زمینه تایپ و نوشتار متن، امکانات نسبتا کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، سعی می‌کند تا شما را به طور همزمان با هر سه نسخه ورد از مجموعه آفیس 2013، آفیس 2016 و آفیس 2019 آشنا کند. از آنجا که در هر نسخه از محصولات آفیس، تغییرات بسیاری بر روی ابزارها اعمال می‌شود، لازم است که کاربران نیز آشنایی خود با این مجموعه را به روز نگه دارند.

این دوره آموزشی به شما یاد می‌دهد که هرگز مهارت خود را متمرکز به یک نسخه خاص از آفیس نکنید. در صورتی که کار و وظایف شغلی شما به نحوی است که باید دائما با این ابزار در مجموعه آفیس سر و کار داشته باشید، لازم است که مهارت‌های شما فراتر از نسخه‌ها باشد؛ بدین صورت که برای استفاده از یک قابلیت خاص، نسخه آفیس برایتان چندان اهمیت نداشته باشد. علاوه بر این، شما با نحوه ساخت اسنادی با ظاهر حرفه‌ای آشنا می‌شوید که برای تهیه آن‌ها، به صورت قدم به قدم با کلیه ابزارها و ویژگی‌های آفیس در نسخه‌های مذکور آشنایی کامل پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به دنبال یک مرجع کامل برای یادگیری آفیس و به خصوص نرم افزار ورد هستید، دوره فعلی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش مایکروسافت ورد در تمامی نسخه‌ها :

– آشنایی با شیوه استفاده از ابزار کار با معادلات ریاضی در نسخه جدید آفیس

– آشنایی با نحوه استفاده از اشیای سه‌بعدی در اسناد ورد

– آشنایی با نحوه نوشتن معادلات و عبارات ریاضی در سند

– آشنایی کامل با قابلیت‌ها و ابزارهای جدید در نرم افزار ورد

– آشنایی با شیوه طراحی اسنادی با ظاهر پیشرفته و خلاقانه

– پوشش مفاهیم آموزشی برای آفیس 2013، 2016 و 2019

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 3.74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR