دانلود B4R 2.80 – توسعه اپلیکیشن برای بردهای آردوینو

دانلود B4R 2.80 - توسعه اپلیکیشن برای بردهای آردوینو

 

دانلود B4R

| توسعه اپلیکیشن برای بردهای آردوینو |

 

B4R 2.80 نام یک محیط توسعه جدید و قدرتمند برای علاقه‌مندان به بردهای آردوینو و به‌کارگیری اینترنت اشیاء است. دنیای امروز ما، به شکل غیرقابل باوری با تکنولوژی و دستگاه‌های ارتباطی عجین شده و تقریبا تمامی فعالیت‌هایی که پیش‌تر به صورت حضوری انجام می‌گرفت را می‌توان از طریق اینترنت به انجام رساند. خرید از سوپرمارکت، نانوایی، سفارش غذا و … از جمله نیازهای روزمره‌ای هستند که همه آن‌ها را به لطف شبکه جهانی اینترنت و رشد و توسعه تکنولوژی می‌توان به صورت غیرحضوری و از طریق یک اپلیکیشن ساده انجام داد. در کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته‌تر نظیر کره جنوبی، چین و نظیر آن‌ها، حتی بسیاری از لوازم خانگی نیز به شبکه اینترنت مجهز شده و به طور مستقل به فعالیت می‌پردازند. به عنوان مثال، تصور کنید که یخچال منزل شما به محض اتمام شیر، ماست یا …، به طور خودکار لیست خرید را به سوپرمارکت محل بفرستد و چند دقیقه بعد بتوانید محصولات مورد نیاز یخچال خانه خود را درب منزل تحویل بگیرید؛ البته هزینه آن‌ هم به صورت اینترنتی توسط یخچال هوشمند شما پرداخته شده است!

با بسط دادن این مثال به دیگر جنبه‌های زندگی روزمره و دیگر تجهیزات و لوازم منزل، می‌توان دنیایی را متصور شد که همه اشیاء اطراف ما از طریق شبکه اینترنت با همدیگر در ارتباط بوده و انسان‌ها نقش کم‌رنگ‌تری در کنترل آن‌ها داشته باشند. مفهوم اینترنت اشیاء دقیقا چنین دنیایی را متصور می‌شود! پیش‌نیاز این مفهوم و به‌کارگیری مزایای آن، استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی و پیچیده‌ای است که یک نمونه ساده آن بردهای آردوینو هستند. این بردها، قادرند به انواع سنسورهای حرارتی، نوری و … مجهز شده و مطابق با تغییرات محیط تصمیم‌گیری کنند. اگر شما نیز علاقه‌مند به این بردها هستید، ما برای شما یک محیط توسعه جدید را در نظر داریم که با استفاده از آن می‌توانید اپلیکیشن دلخواه خود را برای برد آردوینو آماده کرده و از مزایای آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار B4R را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار B4R :

– کاملا رایگان و متن‌باز

– مناسب برای متخصصین سخت افزار و علاقه‌مندان به کار با بردهای آردوینو

– نصب و راه‌اندازی بسیار ساده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

B4R.cover1  300x237 - دانلود B4R 2.80 - توسعه اپلیکیشن برای بردهای آردوینو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پیش‌نیاز: ARDUINOMicrosoft .NET Framework

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR