دانلود Best All Format HD Video Player 1.4 – نرم افزار ویدیو پلیر قدرتمند برای اندروید

دانلود Best All Format HD Video Player 1.4 - نرم افزار ویدیو پلیر قدرتمند برای اندروید

 

دانلود Best All Format HD Video Player

| نرم افزار ویدیو پلیر قدرتمند و پیشرفته برای اندروید |

 

Best All Format HD Video Player 1.4 نام یک نرم افزار جدید اندرویدی جهت پخش انواع ویدیو ها و فیلم ها با فرمت های مختلف می باشد. این نرم افزار که شاهکار استودیو A.A Develepors می باشد، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فیلم ها و کلیپ های خود را با کیفیت عالی و همچنین اکولایزر قدرتمند مشاهده نمائید. این نرم افزار، بخاطر اینکه از بیشتر فرمت های مختلف ویدیو پشتیبانی می کند، در میان کاربران محبوب شده است، زیرا بیشتر پلیر های موجود در مارکت اندروید، از برخی فرمت های خاص پشتیبانی می کنند و این امکان را به کاربر نمی دهند تا کاربر بتواند انواع فرمت ها را مشاهده کند. این نرم افزار، از بیش از 30 نوع فرمت مختلف ویدیو را پشتیبانی کامل می کند.

همچنین، در این نرم افزار، قابلیت اسکرین روتیشن یا همان چرخش صفحه وجود دارد که می توانید به آسانی، صفحه ویدیو خود را چرخش دهید. برای دسترسی سریع تر به کم و زیاد کردن صدا، می توانید از کناره سمت چپ صفحه استفاده کنید، با کشیدن به سمت بالا، صدا زیاد و با کشیدن آن به سمت پایین، صدا کم می شود. ناگفته نماند که بخشی در این نرم افزار وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ویدیو های اخیر مشاهده شده را تماشا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی نرم افزار Best All Format HD Video Player را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمائید.

 

 

 

لیست کامل فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار:

3gp .3gp2 .3gpp .amv .asf .avi .divx .drc .dv .f4v .flv .m4v .mkv .mov .mp2v .mp4 .mp4v .mpe .mpeg .mpeg1 .mpeg2 .mpeg4 .mpg .mkv .nut .nuv .ogm .ogv .ogx .ps .rec .rm .rmvb .tod .ts .tts .vob .vro .webm .wm .wmv

 

ویژگی های نرم افزار Best All Format HD Video Player :

– قابلیت پشتیبانی بیش از 30 نوع فرمت مختلف ویدیو

– دسترسی سریع به کم و زیاد کردن ولووم صدا، با کشیدن سمت چپ صفحه

– دارای قابلیت اسکرین روتیشن جهت چرخاندن صفحه ویدیو

– دارای اکولایزر قدرتمند جهت پخش صدا

– دارای لیست ویدیو های پخش شده اخیر

– امکان به اشتراک گذاری ویدیو های مشاهده شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

Best All Format HD Video Player1 300x177 - دانلود Best All Format HD Video Player 1.4 - نرم افزار ویدیو پلیر قدرتمند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR