دانلود Perfect Hotkey 2.43 – نرم افزار تعریف کلیدهای میانبر برای ویندوز

دانلود Perfect Hotkey 2.43 - نرم افزار تعریف کلیدهای میانبر برای ویندوز

 

دانلود Perfect Hotkey

| نرم افزار تعریف کلیدهای میانبر برای ویندوز |

 

Perfect Hotkey 2.43 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه تعریف کلیدهای میانبر برای ویندوز است. همانطور که می‌دانید، کارکرد مداوم با رایانه در طول روز می‌تواند تا حد بسیاری برای افراد خسته‌کننده باشد. کاربران حرفه‌ای ویندوز، بسیاری از دستورات و فعالیت‌ها را با استفاده از کلیدهای میانبر انجام داده و سعی می‌کنند که کمتر از ماوس استفاده کنند. این موضوع سبب می‌شود که کاربران در حین کار با سیستم، فقط با کیبورد سر و کار داشته و با سرعت بسیار بیشتری دستورات مورد نظر خود را به اجرا درآورند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که نیاز به ابزاری برای تعریف این میانبرها دارید، ما برایتان نرم افزار قدرتمند را مخصوص این کار در نظر داریم.

این برنامه شما را قادر می‌سازد تا دستوری خاص در ویندوز را به یک کلید تعریف شده اختصاص دهید تا با فشردن آن، دستور مورد نظرتان سریعا به اجرا درآید. اجرای برنامه‌ها، باز کردن یک پنجره خاص یا … از جمله مواردی هستند که شما را قادر می‌سازد تا با سرعت بیشتری دستورات مورد نظر خود را به اجرا درآورید. با این برنامه، شما می‌توانید مجموعه کلیدهای میانبر در ویندوز را مدیریت کرده و با چند انتخاب ساده، اقدام به اجرا و یا خاتمه دادن آن‌ها کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Perfect Hotkey را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Perfect Hotkey :

– امکان تعریف و مدیریت کلیدهای میانبر در ویندوز

– امکان باز کردن صفحات وب دلخواه تنها با فشردن یک کلید

– قابلیت اجرای برنامه‌ها و یا پنجره‌های خاص با کلید میانبر

– امکان خاموش و یا ری‌استارت کردن سیستم تنها با فشردن یک کلید

– اجرای سریع‌تر دستورات مدنظر کاربر در ویندوز

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Perfect Hotkey.cover1  300x220 - دانلود Perfect Hotkey 2.43 - نرم افزار تعریف کلیدهای میانبر برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR