دانلود شوق بندگی 0.0.1 – نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان برای اندروید؛ کاری از دفتر آیت الله مکارم شیرازی

دانلود شوق بندگی 0.0.1 - نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان برای اندروید؛ کاری از دفتر آیت الله العظمی «ناصر مکارم شیرازی»

 

دانلود شوق بندگی برای اندروید

| نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان برای اندروید؛ کاری از دفتر آیت الله العظمی «ناصر مکارم شیرازی» |

 

شوق بندگی 0.0.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید از دسته ابزارهای مذهبی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به خدمت شما کاربران عزیز و گرامی ارائه می‌کنیم. بار دیگر درهای خیر، برکت، فضیلت و استغفار از جانب خدای مهربان به روی مومنان گشوده شد و مردم خداجو باری دیگر به ضیافت و میهمانی خداوند تبارک و تعالی فراخوانده شدند تا به قرب و رحمت خدای متعال نائل گردند. تیم وب‌سایت یاس دانلود، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 98 را خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کند. به فرموده پیامبر اکرم (ص): “اگر بنده خدا می‌دانست که ماه رمضان چیست (چه برکتی در این ماه وجود دارد)، دوست می‌داشت که تمام سال رمضان باشد.” از این روی، امید است که بتوانیم در ماه بهار قرآن، فرصت را مغتن شمرده و با روزه‌داری و عبادت خالصانه، برکت این ماه را توشه سفر آخرت خود قرار دهیم.

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مرکز فناوری اطلاعات دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی اپلیکیشن اندرویدی جدیدی را برای کاربران فارسی‌زبان معرفی این نرم افزار با دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی ویژه این ماه مبارک، سعی بر آن دارد تا از طریق بستر اینترنت، نیازهای شما روزه‌داران و مومنان عزیز در این ماه مبارک را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم نماید. در این برنامه سعی شده تا همه جوانب در افعال و اعمال ماه رمضان در قالب متن، صوت و تصویر در دسترس مخاطب قرار گیرد تا شما عزیزان هم بتوانید از برکات این ماه مبارک بهره‌مند شوید. نموده که با هدف سهولت دسترسی مخاطبان و کاربران به محتوای مورد نیاز در این ماه ضیافت الهی منتشر گردیده است. هم اکنون می توانید نرم افزار شوق بندگی برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار شوق بندگی :

– دارا بودن دعای مخصوص هر روز از ماه مبارک رمضان به همراه تفسیر و ترجمه

– دسترسی به ادعیه و اعمال مخصوص ماه مبارک رمضان به تفکیک ایام و لیالی ماه مبارک رمضان

– دارا بودن بخشی مخصوص برای ختم قرآن با در دسترس قرار دادن جزء به جزء قرآن با ترجمه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (معظم له)

– پاسخگویی به سوالات از طریق بسترهای مختلف

– امکان دریافت زمان دقیق اوقات شرعی به تفکیک شهر و استان

– دارا بودن موشن گرافی احکام رمضان در سی قسمت مختص ناشنوایان

– دارا بودن درگاه پرداخت آنلاین برای وجوهات شرعیه

– دارا بودن موشن گرافی احکام رمضان و روزه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Shoghe Bandegi1 85x150 - دانلود شوق بندگی 0.0.1 - نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان برای اندروید؛ کاری از دفتر آیت الله مکارم شیرازی Shoghe Bandegi2 85x150 - دانلود شوق بندگی 0.0.1 - نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان برای اندروید؛ کاری از دفتر آیت الله مکارم شیرازی Shoghe Bandegi3 85x150 - دانلود شوق بندگی 0.0.1 - نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان برای اندروید؛ کاری از دفتر آیت الله مکارم شیرازی Shoghe Bandegi4 85x150 - دانلود شوق بندگی 0.0.1 - نرم افزار ویژه ماه مبارک رمضان برای اندروید؛ کاری از دفتر آیت الله مکارم شیرازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR