دانلود NCH DrawPad Pro 10.75 – نرم افزار ساخت و ویرایش تصاویر

دانلود NCH DrawPad Pro 10.75 - نرم افزار ساخت و ویرایش تصاویر

 

دانلود NCH DrawPad Pro

| نرم افزار ساخت و ویرایش تصاویر |

 

NCH DrawPad Pro 10.75 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت و ویرایش تصاویر است که با دارا بودن امکانات متعدد، می‌تواند کلیه انتظارات شما را در این زمینه برآورده کند. این برنامه محصولی از شرکت NCH Software بوده و به عنوان یک نرم افزار طراحی گرافیکی حرفه ای به شمار می‌رود که امکانات قدرتمندی برای ایجاد تصاویر و نقاشی های دیجیتال فراهم می کند. این برنامه قابلیت های متنوعی از جمله ابزارهای طراحی وکتور، لایه ها، فیلترها و افکت های گرافیکی و انواع دیگر امکانات کاربردی برای کار با عکس‌ها را در خود دارد. همچنین این برنامه قادر است امکان انواع ویرایش‌ها شامل تغییر اندازه، قرار دادن متن روی عکس، رتوش تصویر، اصلاح رنگ، افکت های تصویری و… را نیز در اختیار قرار دهد.

این برنامه همچنین امکان ثبت و ویرایش فایل های تصویری با فرمت های مختلف را داراست که از جمله آن‌ها می‌توان به PNG, JPG, BMP, GIF و … اشاره کرد. این ابزار همنچنین با دارا بودن قابلیت اشتراک گذاری تصاویر نیز، به شما راهکاری سریع و ساده را برای ارسال عکس‌ها به دوستان و یا اعضای خانواده فراهم می‌کند. به طور کلی، این برنامه یک ابزار پیشرفته و کاربردی برای افرادی است که به یک محیط جامع برای نقاشی و طراحی دیجیتال احتیاج دارند و می‌خواهند خلاقیت خود را در این محیط به کار بسته و نتایجی ایده‌آل را خلق کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NCH DrawPad Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NCH DrawPad Pro :

– دارابودن انواع قلم و مداد برای طراحی و نقاشی دیجیتال

– قابلیت ویرایش کردن سایز قلمو و مداد در حین طراحی

– پشتیبانی از حالت تبلت برای طراحی به کمک قلم مخصوص

– پشتیبانی از لایه‌ها برای طراحی حرفه‌ای تر

– امکان به‌کارگیری انواع رنگ، پترن، تکسچر و … در طراحی

– قابلیت افزودن متن به عکس‌ها – توانایی ویرایش، تغییر سایز یا ابعاد و … تصاویر

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های SVG, GIF, JPG, BMP, ICO, PNG و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NCH DrawPad Pro.cover1  300x191 - دانلود NCH DrawPad Pro 10.75 - نرم افزار ساخت و ویرایش تصاویر NCH DrawPad Pro.cover2  300x191 - دانلود NCH DrawPad Pro 10.75 - نرم افزار ساخت و ویرایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR