دانلود Rank Tracker Enterprise 8.26.10 – بهبود رتبه و وضعیت سئوی وبسایت

دانلود Rank Tracker Professional 7.11.4 - بهبود رتبه و وضعیت سئوی وبسایت

 

دانلود Rank Tracker Professional

| نرم افزار بهبود رتبه و وضعیت سئوی وبسایت |

 

Rank Tracker Enterprise 8.26.10 نام نرم افزاری جهت بهبود رتبه و وضعیت سئوی وب سایت شما است. “سئو” اصطلاحی است که در چند سال اخیر ، یکی از مهم ترین معیارهای موفقیت وب سایت های اینترنتی به شمار می رود. بهینه‌سازی موتور جستجو یا Search Engine Optimization ، یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در موتورهای جستجو است. به کمک نرم افزار Rank Tracker شما می توانید وضعیت وب سایت خود را در تمامی لحظات زیر نظر گرفته و برای بهبود رتبه و وضعیت سئوی آن ، به توصیه ها و پیشنهادات نرم افزار توجه کنید. بهترین کلمات کلیدی مناسب با موضوع وب سایت خود را توسط Rank Tracker کشف و تعریف کنید ، اگر کسب و کار و موفقیت شما وابستگی بسیاری به افزایش بازدید وب سایت از طریق موتورهای جستجو دارد ، پیشنهاد ما این است که نرم افزار Rank Tracker را برای بهبود وضعیت سئوی وب سایتتان در انواع موتورهای جستجوی گوگل ، یاهو و بینگ به کار ببرید.

Rank Tracker Professional می تواند وضعیت سئو و رتبه جهانی وب سایت شما را بهینه سازی کند و بهترین کلمات کلیدی تعریف شده را برای شما نمایش دهد. شما می توانید رتبه بندی دقیق موتورهای جستجو برای وب سایت خود و وب سایت های رقبا را مشاهده کنید و عوامل تأثیر گذار بر نتایج را بررسی کنید. تنها کافیست Rank Tracker را اجرا کنید تا به مهم ترین اطلاعات کلیدی پیرامون کلمات کلیدی و عوامل مؤثر بر رتبه وب سایت دست پیدا کنید ، شما می توانید به دقت محل قرار گیری لینک های وب سایتتان را در انواع موتورهای جستجو با همدیگر مقایسه کنید و صحت لینک ها را به درستی تحت بررسی قرار دهید. شما می توانید کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارند شناسایی کرده و قدرتمندریتن آنان را برای وب سایت خود تعریف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rank Tracker Enterprise را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rank Tracker Professional :

– امکان بهینه سازی رتبه وب سایت و انجام تغییرات سئو برای بهبود وضعیت وب سایت در موتورهای جستجو

– امکان کار با تنظیمات همانند یک سئوکار حرفه ای برای انواع وب سایت ها با موضوعات مختلف

– بررسی اتوماتیک کلمات کلیدی تعریف شده برای وب سایت

– مشاهده بررسی جستجوی کلمات کلیدی تعریف شده و پیشنهاد کلمات کلیدی قدرتمند و مناسب

– جمع آوری بهترین داده ها از بیش از 365 موتور جستجوی قدرتمند دنیا

– سادگی بسیار به گونه ای که حتی یک کودم 10 تا 12 ساله نیز می تواند با آن کار کند !

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

به منظور نصب و فعال سازی صحیح ، از فایل Instructions.txt استفاده کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 270 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR