دانلود بازی Elfins Magic Heroes 2 0.8.2 – الفینز: قهرمانان جادو 2 برای اندروید

دانلود بازی Elfins Magic Heroes 2 0.8.2 - الفینز: قهرمانان جادو 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Elfins Magic Heroes برای اندروید

| بازی الفینز: قهرمانان جادو 2 برای اندروید |

 

Elfins Magic Heroes 2 0.8.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Nextep Ent است. بازی اندرویدی الفینز: قهرمانان جادو 2، یک عنوان جدید و محبوب برای علاقه‌مندان به سری فیلم محبوب هری پاتر است! در این بازی، قهرمانان جادو به سراغ مهارت‌های عجیب و غریبی می‌روند که به آن‌ها قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای را می‌دهد. اگر شما هم از دوست‌داران مهارت‌های جادویی و فراتر از انسان‌های عادی هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی، به دنیایی جادویی قدم بگذارید.

طراحی محیط گرافیکی این بازی، به شیوه‌ای منحصر به فرد انجام شده و هریک از کاراکترهای آن، جذابیت خاصی را به همراه دارند. شما می‌توانید انواع قهرمانان جادوی این بازی را انتخاب و مهارت‌های مخصوص به وی را آموزش ببینید. در ادامه، می‌توانید سفری پرهیجان را به مناطق مختلف تجربه کنید و با استفاده از مهارت‌های جادویی خود، با دشمنان به جنگ بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Elfins Magic Heroes 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Elfins Magic Heroes 2 :

– دارا بودن قهرمانان جادویی مختلف

– امکان سفر به مناطق گوناگون و نبرد با دشمنان

– توانایی شرکت در ماموریت‌های مختلف

– قابلیت ارتقا دادن سطح قهرمانان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Elfins Magic Heroes 21 112x150 - دانلود بازی Elfins Magic Heroes 2 0.8.2 - الفینز: قهرمانان جادو 2 برای اندروید Elfins Magic Heroes 22 112x150 - دانلود بازی Elfins Magic Heroes 2 0.8.2 - الفینز: قهرمانان جادو 2 برای اندروید Elfins Magic Heroes 23 112x150 - دانلود بازی Elfins Magic Heroes 2 0.8.2 - الفینز: قهرمانان جادو 2 برای اندروید Elfins Magic Heroes 24 112x150 - دانلود بازی Elfins Magic Heroes 2 0.8.2 - الفینز: قهرمانان جادو 2 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR