دانلود Movavi PDF Editor 3.2.0 – نرم افزار مشاهده و ویرایش اسناد PDF

دانلود Movavi PDF Editor 1.4 - نرم افزار مشاهده و ویرایش اسناد PDF

 

دانلود Movavi PDF Editor

| نرم افزار مشاهده و ویرایش اسناد PDF |

 

Movavi PDF Editor 3.2.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت و ویرایش اسناد PDF در سیستم عامل ویندوز است. امروزه سرویس‌های آنلاین بسیاری برای ویرایش و تبدیل سندهای دیجیتال وجود دارند، اما کاربران همواره ترجیح می‌دهند که اینگونه کارها را در محیطی امن به انجام برسانند. بدین منظور، نرم افزار جدید و قدرتمندی را برای شما کاربران در نظر گرفته‌ایم که به کمک آن، قادر هستید فایل‌های PDF را به سادگی و سرعت نمایش داده و در صورت تمایل، تغییرات دلخواه خود را نیز بر روی آن اعمال کنید.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند یک سند جدید را ایجاد کرده و صفحات جدیدی را به آن اضافه و یا حذف کنند. علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند چندین فایل JPG یا PNG را به نرم افزار وارد کرده و با ترکیب آنان، یک سند PDF را ایجاد نماید. همچنین کاربر می‌تواند چندین سند دیجیتال را با همدیگر ترکیب کرده و یک سند مستقل را تحویل بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Movavi PDF Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Movavi PDF Editor :

– امکان نمایش سریع و آسان اسناد PDF

– قابلیت نمایش و ویرایش چندین سند دیجیتال در قالب تب‌های مجزا

– امکان ویرایش اسناد PDF و تهیه خروجی‌های جدید

– قابلیت اضافه کردن تصاویر JPG و PNG به اسناد PDF

– توانایی ترکیب اسناد متنی با همدیگر و ایجاد یک سند مستقل

– قابلیت خروجی گرفتن از صفحات فایل‌های PDF

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Movavi PDF Editor.cover1  300x202 - دانلود Movavi PDF Editor 3.2.0 - نرم افزار مشاهده و ویرایش اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR