دانلود بازی ‎1 2 BLAME! – Find the Killer 1.0.12 – قاتل را پیدا کن! برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی ‎1 2 BLAME! - Find the Killer 1.0.12 - قاتل را پیدا کن! برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی ‎‎‏‏‎ ‎1 2 BLAME! – Find the Killerبرای اندروید

| بازی قاتل را پیدا کن! برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

‎‎‏‏‎ ‎1 2 BLAME! – Find the Killer 1.0.12نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک کژوال از استودیوی بازی سازی Noxfall Studios است. اگر که از علاقه‌مندان به کارآگاهی و کشف رمز و رازهای مخفی در محتوای بازی‌های ویدیویی هستید و از این کار لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی اندرویدی جدید را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید! در این بازی، شما باید قاتل را پیدا کنید؛ البته این صرفا یک تعریف مختصر و کوتاه درباره واقعیت آن چیزی‌ است که در داستان بازی با آن سر و کار دارید!

به طور کلی در این بازی 3 نقش مختلف وجود دارد که در هر راند از بازی، این نقش‌ها به صورت تصادفی به شما داده می‌شود. این نقش‌ها شامل کارآگاه، قاتل و دستیار قاتل هستند. زمانی که کارآگاه هستید، باید سعی کنید که قاتل و دستیار وی را پیدا کنید. برای این کار، لازم است تمام سرنخ‌های موجود در بازی را پیدا کنید. البته تقریبا همه پرونده‌ها آنقدر پیچیده هستند که چند کارآگاه باید با هم برای کشف معما و سرنخ‌ها تلاش کنند. از این روی شما می‌توانید ضمن همکاری با دیگر بازیکنان، نقش خود را به عنوان کارآگاه، قاتل و یا دستیار قاتل به خوبی ایفا کرده و در رقابت با دیگر پلیرها از رتبه بهتری برخوردار شوید. هم اکنون می توانید بازی ‏‏‎ ‎1 2 BLAME! – Find the Killerرا با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی ‏‏‎ ‎1 2 BLAME! – Find the Killer:

– امکان بازی آنلاین با 7 الی 10 نفر پلیر

– امکان تجربه بازی عمومی با تمام کاربران در دنیا

– قابلیت بازی با دوستان

– امکان تجربه بازی‌های انحصاری به صورت هفتگی

– قابلیت نقش‌آفرینی به عنوان کارآگاه، قاتل و دستیار قاتل در معمای بازی

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

1 2 BLAME Find the Killer1 150x84 - دانلود بازی ‎1 2 BLAME! - Find the Killer 1.0.12 - قاتل را پیدا کن! برای اندروید + نسخه بی نهایت 1 2 BLAME Find the Killer2 150x84 - دانلود بازی ‎1 2 BLAME! - Find the Killer 1.0.12 - قاتل را پیدا کن! برای اندروید + نسخه بی نهایت 1 2 BLAME Find the Killer3 150x84 - دانلود بازی ‎1 2 BLAME! - Find the Killer 1.0.12 - قاتل را پیدا کن! برای اندروید + نسخه بی نهایت 1 2 BLAME Find the Killer4 150x84 - دانلود بازی ‎1 2 BLAME! - Find the Killer 1.0.12 - قاتل را پیدا کن! برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 93/84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR