دانلود Adobe Premiere Rush 2.8.0.8 x64 – نرم افزار ادوبی پریمیر راش جهت ساخت و ویرایش ویدیوها

دانلود Adobe Premiere Rush CC 1.0.3 - نرم افزار ادوبی پریمیر راش جهت ساخت و ویرایش ویدیوها

 

دانلود Adobe Premiere Rush

| نرم افزار ادوبی پریمیر راش جهت ساخت و ویرایش ویدیوها |

 

Adobe Premiere Rush 2.8.0.8 x64 نام یک محصول کاملا جدید برای ویرایش ویدیوها است که چندی پیش کمپانی ادوبی (Adobe) در کنفرانس مکس از آن پرده‌برداری کرد. این محصول نرم افزاری جدید که به تازگی عرضه شده، کمک شایانی به واینرها و یا تولیدکنندگان محتوای یوتیوب خواهد کرد. این روزها تولید محتوای ویدیویی در فضای وب و به خصوص شبکه‌های اجتماعی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و بسیاری از این طریق توانسته‌اند مخاطبین بسیاری را جذب کرده و شروع به کسب درآمد کنند. لازمه این محبوبیت در میان دیگر کاربران شبکه‌های اجتماعی، خلاقیت در تولید ویدیوها و ایجاد محتوای باکیفیت است. اگر شما هم علاقه‌مند به تولید اینگونه محتوا هستید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه کاملا جدید ادوبی پریمیر (Adobe Premiere Pro) را از دست ندهید. ادوبی پریمیر چندین سال است که به عنوان برترین ابزار در زمینه ساخت و تدوین فیلم شناخته می‌شود. ادوبی با معرفی نسخه تازه این نرم افزار، سعی بر آن داشته تا واینرها و تولیدکنندگان محتوای یوتیوب را نیز به خود جذب کند تا این دسته از افراد نیز بتوانند با سهولت بیشتری به تولید محتوای ویدیویی بپردازند.

با توجه به افزوده شدن قابلیت آپلود و پخش ویدیو در انواع شبکه‌های اجتماعی در دنیای مدرن امروزی، ویدیوها از محبوبیت خاصی در بین فعالان برخوردار شده‌اند. نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، یک راهکار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه ساخت و تدوین فیلم مخصوص فعالان در شبکه‌های اجتماعی (سوشیال مدیا) است. ساخت ویدیو برای یک کاربر عادی کار چندان ساده‌ای نیست؛ زیرا که اکثر نرم افزارهای تخصصی موجود در این زمینه، نیازمند مهارت و تجربه کار با نرم افزارهای پیشرفته در این زمینه هستند. کمپانی ادوبی به منظور تسهیل در روند ساخت و تدوین فیلم‌ها، نسخه جدیدی از ادوبی پریمیر را عرضه نموده است که حتی کاربران مبتدی هم با استفاده از آن بتوانند ویدیوهای دلخواه خود را ایجاد کرده و ضمن دسترسی به طیف وسیعی از امکانات و ابزارها، به نتیجه دلخواه خود دست یابند. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Premiere Rush CC را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adobe Premiere Rush CC :

– سادگی در استفاده و توانایی ساخت ویدیوهایی خلاقانه و هیجان‌انگیز برای به اشتراک‌گذاری با دنبال‌کنندگان در صفحات اجتماعی

– امکان احاطه بر تمامی بخش‌های نرم افزار با سهولت تمامی بخش‌ها و امکانات

– سرعت بسیار بالا در تهیه خروجی و نمایش پیش‌نمایش پروژه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adobe Premiere Rush CC.cover1  300x168 - دانلود Adobe Premiere Rush 2.8.0.8 x64 - نرم افزار ادوبی پریمیر راش جهت ساخت و ویرایش ویدیوها

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Microsoft Windows 10 with 64-bit support (Version 1703 or later)
CPU:Multicore processor with 64-bit support (Recommended: Intel Core i5 or i7, or equivalent)
Memory:8 GB of RAM
Hard Disk:8 GB of available hard-disk space for installation; extra free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)
Monitor:1280×800 display (1920×1080 or larger recommended)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  نرم افزار رو باید به صورت آفلاین نصب کنید.

–  دسترسی نرم افزار به نت رو حتما با فایروال ببندید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 917 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR