دانلود IDERA DB Optimizer 17.0.1 Build 201803201712 – نرم افزار بهینه‌سازی پایگاه‌های داده

دانلود IDERA DB Optimizer 17.0.1 x86/x64 - نرم افزار بهینه‌سازی پایگاه‌های داده

 

دانلود IDERA DB Optimizer

| نرم افزار بهینه‌سازی پایگاه‌های داده |

 

IDERA DB Optimizer 17.0.1 Build 201803201712 نام نرم افزاری است که توسعه‌دهندگان و کارشناسان پایگاه داده را قادر می‌سازد تا با اعمال تغییراتی جادویی، عملکرد دیتابیس مورد نظر خود را بهبود بخشیده و بهره‌وری اپلیکیشن خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش دهند. همانطور که می‌دانید، قلب هر نرم افزار دسکتاپ، موبایل و وب، پایگاه داده است. پایگاه‌های داده، متکشل از جداولی هستند که اطلاعات مختلف یک سیستم را به صورت مستقل از هم نگهداری کرده و در زمان نیاز، با اعمال ارتباطاتی خاص آنان را در کنار همدیگر قرار می‌دهد تا امکان استفاده و یا تغییر بر روی آن‌ها فراهم باشد. یک کارشناس پایگاه داده، موظف است که جداول و ارتباطات بین آن‌ها را به نحوی انجام دهد که در عمل سرعت و بهره‌وری آن در حد قابل قبولی باشد. بارها پیش آمده که یک نرم افزار و یا سرویس خاص، در هنگام مواجه شدن با حجم عظیمی از کاربران دچار افت سرعت محسوسی شده که امکان بهینه‌سازی آن نیز تنها با اعمال تغییراتی ساختاری در سطح وسیع وجود دارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، قادر است این کار را به بهینه‌ترین شکل ممکن برای شما به انجام برساند تا بدون هیچ دردسری، سرعت پایگاه داده و کارکرد آن را بهبود بخشید.

از آنجا که زبان اس‌کیو‌ال (SQL)، کاربرد وسیعی در انواع پایگاه‌داده‌ و پیاده‌سازی آن‌ها دارد، موضوع بهینه بودن کوئری‌ها همواره از اهمیت خاصی در اپلیکیشن‌ها برخوردار بوده است. با استفاده از این نرم افزار، متخصصین پایگاه داده قادر هستند ساختار پایگاه داده خود را با کوئری‌های نوشته شده مورد سنجش قرار دهند تا کدها در بهینه‌ترین حالت ممکن فعالیت کنند. اگر شما هم از مدیران و یا کارشناسان پایگاه داده بوده و به دنبال راهکاری جهت بهبود عملکرد و سرعت درخواست‌ها و پاسخ‌دهی به آنان از سوی پایگاه داده هستید، این نرم افزار گزینه‌ای مناسب برای این کار است. تنها کافی‌ست که پایگاه داده مورد نظر خود اعم از اس‌کیو‌ال‌سرور، اوراکل یا … را به این برنامه متصل کنید تا بتوان هر کوئری را در یک نمای گرافیکی دنبال کرد و راهکارهای بهینه‌سازی را بر روی آن‌ها اعمال نمود. هم اکنون می توانید نرم افزار IDERA DB Optimizer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IDERA DB Optimizer :

امکان برقراری ارتباط با انواع دی‌بی‌ام‌اس‌ها از طریق یک محیط کاربری

– قابلیت بهینه‌سازی اس‌کیو‌ال همانند حرفه‌ای‌ها

– قابلیت دنبال کردن عملکرد هر کوئری و بهبود آن در یک محیط گرافیکی

– امکان تشخیص نقاط گلوگاه و بهبود عملکرد کدها در این بخش‌ها

– امکان تست و شبیه‌سازی عملکرد کوئری‌ها در دیتای عظیم

– امکان گزارش‌گیری بر اساس مدت زمان اجرای هر کوئری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IDERA DB Optimizer.cover1  300x179 - دانلود IDERA DB Optimizer 17.0.1 Build 201803201712 - نرم افزار بهینه‌سازی پایگاه‌های داده



مهرگان آی‌تی


Supported Database Platforms:

-Configuring SQL Execution:
-Oracle 9i, 10g, 11g, 12c,
-Sybase ASE 12.x, 15.x, and 16.x
-IBM DB2 LUW 9-10.x and 11.x *
-Microsoft SQL Server 2005,2008,2012,2014,2016,2017
-JDBC (execution only)
-SQL workload profiling:
-Oracle 9i, 10g, 11g, 12c
-Sybase ASE 12.x, 15.x, and 16.x
-IBM DB2 LUW 9-10.x and 11.x
-Microsoft SQL Server 2005,2008,2012,2014,2016,2017

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 727 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR