دانلود بازی Doors and Rooms برای PC

دانلود بازی Doors and Rooms برای PC

 

دانلود بازی Doors and Rooms برای کامپیوتر

| بازی درب‌ها و اتاق‌ها |

 

Doors and Rooms بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط .Gameday Inc ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با معرفی یکی از بهترین بازی‌ها در سبک فرار از اتاق در خدمت شما هستیم! در این بازی، شما با درب‌ها و اتاق‌ها سر و کار دارید و گیم‌پلی آن شامل دو مرحله اصلی است: درب‌ها را باز کرده و از اتاق فرار کنید! البته پشت سر گذاشتن مراحل و چالش‌ها در بازی به این سادگی‌ها هم نیست؛ زیرا که در برخی مراحل لازم است که مدت زمان بیشتری را برای حل معماها صرف کرده و پس از گشودن درب‌ها، با موفقیت مرحله را پشت سر بگذارید.

در آغاز بازی، شما در اتاقی گیر افتاده‌ و علت این ماجرا را هم نمی‌دانید. ولی چیزی که باید مدنظر قرار دهید این است که به هر طریقی شده راهی برای خروج بیابید! در شرایط فعلی، چندان مهم نیست که به چه دلیلی در این اتاق‌ها به دام افتاده‌اید؛ زیرا که با رعایت یک سری اصول اولیه می‌توانید درب‌ها را باز کرده و از اتاق‌ها به بیرون فرار کنید. این بازی، سرگرمی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد که با دانلود آن، می‌توانید چالش‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده را در اوقات فراغت خود تجربه نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Doors and Rooms را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Doors and Rooms1 300x169 - دانلود بازی Doors and Rooms برای PC Doors and Rooms2 300x169 - دانلود بازی Doors and Rooms برای PC

 

Doors and Rooms3 300x169 - دانلود بازی Doors and Rooms برای PC Doors and Rooms4 300x169 - دانلود بازی Doors and Rooms برای PC

 

تریلر بازی Doors and Rooms :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista or greater
Processor: 2 Ghz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 mb video memory, shader model 3.0
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 156 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR