دانلود بازی Nibu Hero برای PC

دانلود بازی Nibu برای PC

 

دانلود بازی Nibu Hero برای کامپیوتر

| بازی نیبو |

| نسخه PLAZA |

| نسخه جدید Nibu Hero-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد… |

 

Nibu Hero بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Eucyd Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود شما را به تجربه آن دعوت می‌کنیم، یک رویداد مشابه با واقعیت را برای شما روایت می‌کند. بازی نیبو «Nibu»، در واقع سعی بر آن دارد تا حال و هوای یک قوم تاریخی از مردمان آسیای شرقی را روایت کند که هرچند در واقعیت هیچ‌گاه حضور نداشته‌اند؛ ولی شاید بتوان از جنگاوری و رشادت مردان آن‌ها برای آینده عبرت گرفت. از این روی توصیه می‌کنیم در صورتی که از علاقه‌مندان به تجربه نبردهای استراتژیک و تاریخی هستید، فرصت تجربه این بازی جذاب را از دست ندهید.

در داستان این بازی می‌خوانیم که گروهی از متحدین سعی بر آن دارند تا با یک حمله ناگهانی به شرق باستان، تمام تشکیلات شما را از بین برده و حاکمیت را از دستان‌تان بگیرند. وظیفه شما در بازی این است که پایگاه خود را ایجاد و آن را آماده مقابله با انبوهی از دشمنان کنید. این نبرد که در پشت‌پرده بازی دارای قدمتی طولانی است، اکنون به آستانه تعیین سرنوشت خود رسیده و شاید این شما باشید که در نهایت پیروز و بازنده میدان را تعیین می‌کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Nibu Hero را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Nibu1 300x169 - دانلود بازی Nibu Hero برای PC Nibu2 300x169 - دانلود بازی Nibu Hero برای PC

 

Nibu3 300x169 - دانلود بازی Nibu Hero برای PC Nibu4 300x169 - دانلود بازی Nibu Hero برای PC

 

تریلر بازی Nibu :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-Bit Windows 7 Service Pack 1, Windows 8, or Windows 10
Processor: Intel Core i3-4340 @ 3.60GHz or AMD Ryzen 5 1600
Graphics: nVidia GTX750 TI , AMD Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.79 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR