دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game 34.0.7 – فورزا استریت برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game 34.0.7 - فورزا استریت برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game برای اندروید

| بازی فورزا استریت برای اندروید + دیتا |

 

Forza Street: Tap Racing Game 34.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Microsoft Corporation است. سری محبوب فورزا (Forza)، حال‌تان را خوب می‌کند! اگر از طرفداران بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی باشید، احتمالا به خوبی سری فورا را می‌شناسید. رقابت‌های اتومبیل‌رانی در دنیای فورزا، بیش از هر بازی دیگری به دنیای واقعی شبیه هستند. طراحی بی‌نظیر اتومبیل‌ها، محیط‌ها و دیگر جنبه‌های بازی، طعم واقعی یک مسابقه جذاب ریسینگ را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر از دوست‌داران این سبک از بازی‌ها باشید، احتمالا به خوبی شاهکار فورزا هورایزن را می‌شناسید. این سری محبوب و بی‌نظیر از نظر گرافیک حرف اول ر در بازی‌های کنسولی می‌زند؛ زیرا که غول دنیای فناوری یعنی شرکت مایکروسافت تولید‌کننده آن است!

با توجه به محبوبیت بسیار بالای سری فورزا، سازندگان آن تصمیم گرفته‌اند نسخه موبایلی این بازی را هم منتشر کنند تا گیمرهای موبایل و تبلت نیز از تجربه این رقابت جذاب بی‌نصیب نباشند. شما در این بازی، به ده‌ها اتومبیل رویایی برای بازی کردن دسترسی دارید که هریک از آن‌ها، دارای خصوصیات و طراحی خاص خود هستند. در رقابت با دیگر خودروها شما می‌توانید با اتومبیل افسانه‌ای خود وارد رقابت شده و سبک‌های متنوعی از رقابت‌ها را تجربه کنید. علاوه بر این، همچون دیگر نسخه‌های بازی فورزا، اینجا هم شما می‌توانید مجموعه اتومبیل‌های دلخواه خود را جمع‌آوری کرده و با پیروزی در رقابت‌ها و رویدادها، خصوصیات ظاهری و فنی آن را مطاب قبا سلیقه خودتان ارتقا دهید. هم اکنون می توانید بازی Forza Streetرا با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Forza Street: Tap Racing Game :

– امکان ارتقا و کاستومایز کردن خودروها

– قابلیت مسابقه با انواع مختلف ماشین‌های مدرن، اسپرت، کلاسیک و …

– قابلیت تیونینگ و کاستومایز کردن خودروها

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و کنسولی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Forza Street1 150x84 - دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game 34.0.7 - فورزا استریت برای اندروید + دیتا Forza Street2 150x84 - دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game 34.0.7 - فورزا استریت برای اندروید + دیتا Forza Street3 150x84 - دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game 34.0.7 - فورزا استریت برای اندروید + دیتا Forza Street4 150x84 - دانلود بازی Forza Street: Tap Racing Game 34.0.7 - فورزا استریت برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 0.04 + 1.75 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR