دانلود Battery Guru: Battery Health 1.9.29.7 – باتری گورو؛ نرم افزار مدیریت باتری اندروید

دانلود Battery Guru: Battery Health 1.9.29.7 - باتری گورو؛ نرم افزار مدیریت باتری اندروید

 

دانلود نرم افزار Battery Guru: Battery Health برای اندروید

| باتری گورو؛ نرم افزار مدیریت باتری اندروید |

 

Battery Guru: Battery Health 1.9.29.7 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی برای مدیریت باتری در دستگاه‌های اندرویدی است. باتری گورو می‌تواند اطلاعات جامعی از وضعیت مصرف باتری را به شما نمایش دهد، ظرفیت باتری (mAh) را نمایش دهد و از مدت زمان باقی‌مانده‌ی شارژدهی دستگاه، اطلاعاتی تخمینی را به نمایش درآورد. علاوه بر این، شما می‌توانید پیشنهادهایی در رابطه با روال شارژ کردن دستگاه برای بهبود روند شارژدهی آن آشنا شوید و با مجموعه‌ی این کارها، عمر باتری و سلامت آن را بهینه‌سازی کنید.

نرم افزار جدیدی که در اینجا برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید همواره باتری دستگاه خود را در بهترین وضعیت سلامتی نگه دارید. حفظ سلامت باتری و آپتیمایز کردن دستگاه برای کاهش مصرف باتری از اصلی‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن است که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید. باتری‌ها، یک طول عمر مشخص دارند و هر بار که دستگاه خود را شارژ کنید از عمر آن کاسته می‌شود. در واقع با افزایش تعداد دفعات شارژ باتری، ظرفیت باتری کاهش پیدا می‌کند. اگر که می‌خواهید با رویکردهایی بهینه‌تر از باتری دستگاه اندرویدی خود مراقبت کرده و سلامت آن تضمین کنید، باتری گورو یک اپ دقیق و قدرتمند برای این کار است. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Battery Guru برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Battery Guru: Battery Health :

– امکان اندازه‌گیری ظرفیت واقعی باتری دستگاه

– امکان کالیبره کردن باتری دستگاه

– امکان نمایش آلارم هشدار در زمان‌های داغ شدن باتری

– امکان نمایش اطلاعات مفید و کاربردی در رابطه با باتری و شارژدهی دستگاه

– امکان تخمین مدت زمان باقی مانده از عمر باتری

– دارا بودن امکان فعال‌سازی حالت کم‌مصرف باتری در زمان‌های اضطراری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Battery Guru1 84x150 - دانلود Battery Guru: Battery Health 1.9.29.7 - باتری گورو؛ نرم افزار مدیریت باتری اندروید Battery Guru2 84x150 - دانلود Battery Guru: Battery Health 1.9.29.7 - باتری گورو؛ نرم افزار مدیریت باتری اندروید Battery Guru3 84x150 - دانلود Battery Guru: Battery Health 1.9.29.7 - باتری گورو؛ نرم افزار مدیریت باتری اندروید Battery Guru4 84x150 - دانلود Battery Guru: Battery Health 1.9.29.7 - باتری گورو؛ نرم افزار مدیریت باتری اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR