دانلود کتاب شروع آسان با برنامه‌ نویسی به زبان سی‌ پلاس‌ پلاس – Beginning Programming with C++ For Dummies, 2nd Edition

دانلود کتاب شروع آسان با برنامه‌ نویسی به زبان سی‌ پلاس‌ پلاس - Beginning Programming with C++ For Dummies, 2nd Edition

 

دانلود کتاب شروع آسان با برنامه‌ نویسی به زبان سی‌ پلاس‌ پلاس

| Beginning Programming with C++ For Dummies, 2nd Edition |

 

کتاب شروع آسان با برنامه‌ نویسی به زبان سی‌ پلاس‌ پلاس (Beginning Programming with C++ For Dummies, 2nd Edition) نام یک کتاب الکترونیکی جدید و بسیار عالی جهت آموزش کدنویسی به زبان قدرتمند و محبوب سی پلاس پلاس (++C) است. اگر از دانشجویان رشته کامپیوتر و یا متخصصین یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی در دنیای دیجیتال باشید، احتمالا به خوبی با توانایی و قدرت بالای زبان برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس آشنایی دارید. یادگیری مهارت کدنویسی به این زبان، فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را برای شما فراهم خواهد کرد و در صورتی که به دنبال یک بازار کار خوب و پردرآمد در زمینه کامپیوتر هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا می‌توانید، تخصص خود در زمینه برنامه‌نویسی به این زبان را ارتقا دهید.

در همین راستا، کتاب الکترونیکی جدیدی را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم که می‌توان آن را به عنوان یک مرجع مناسب برای آغاز کدنویسی به زبان سی پلاس پلاس به شمار آورد. این کتاب، شامل مجموعه مفاهیمی است که شما را به صورت قدم به قدم با مفاهیم مختلف زبان برنامه‌نویسی آشنا می‌کند. اگر شما هم به دنبال یادگیری این زبان بوده و نمی‌دانید که از کدام مرجع شروع به یادگیری کنید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب مفید و پرمحتوا را از دست ندهید. پیشنهاد میکنیم کتاب شروع آسان با برنامه‌ نویسی به زبان سی‌ پلاس‌ پلاس را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Stephen R. Davis
تعداد صفحات: 456
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 7.80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR