دانلود Mindjet MindManager 2023 v23.1.240 x86/x64 – نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی

دانلود Mindjet MindManager 2018 18.2.110 x86/x64 - نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی

 

دانلود Mindjet MindManager

| نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی |

 

Mindjet MindManager 2023 v23.1.240 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ترسیم نقشه‌های ذهنی جهت برقراری تعامل بهتر با مخاطبین ایده‌هاست. یک نرم افزار طراحی نقشه ذهنی، کاربر را قادر می‌سازد تا شیوه تفکر خود را در رابطه با یک موضوع و یا ایده جدید، در قالب اشکال هندسی ترسیم کند تا بتوان مقصود اصلی را با قابلیت تفهیم بیشتر به مخاطبین منتقل کرد. بدین منظور، نرم افزارهای متعددی در بازار وجود دارند که در این مطلب از سایت یاس دانلود، به معرفی یکی از بهترین‌های آنان خواهیم پرداخت. این نرم افزار کاربران را قادر می‌سازد تا ضمن بهره‌گیری از اشکال هندسی مختلف، بتواند ایده و مقصود اصلی خود پیرامون یک موضوع خاص را در قالب تصاویر گرافیکی ترسیم کند تا ارائه آن، تاثیر بیشتری بر روی مخاطبین داشته باشد.

این نرم افزار، همچنین قابلیتی را در اختیار کاربران می‌گذارد تا به واسطه آن بتوانند تفکرات خود را سازمان‌دهی کرده و در قالب یک نمودار گرافیکی، بتواند کلیه فرآیندهای آن را پیگیری کرد. فرقی نمی‌کند که ایده اصلی شما در رابطه با چه مسئله‌ای است؛ چرا که این نرم افزار ضمن دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی و موثر در زمینه ترسیم نقشه‌های ذهنی (مایند مپ)، این امکان را فراهم می‌آورد تا برای هر زمینه‌ای، بتوان یک راهکار جامع و قابل درک را ترسیم کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Mindjet MindManager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mindjet MindManager :

– امکان تبدیل کردن ایده‌های خام و اولیه به راهکارهای جامع و قابل پیاده‌سازی

– قابلیت نمایش هر مرحله از نقشه‌ها در نمای بزرگ‌تر و قابل درک

– قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان و سریع ایده‌ها با سایر همکاران و مخاطبین

– تسریع در فرآیند ایده‌پردازی و آغاز مرحله عمل

– نمایش شکاف‌های هرمرحله و ایده‌پردازی برای برطرف‌سازی مشکلات

– امکان بهره‌گیری از انواع تصاویر هندسی برای تفهیم بهتر مسائل

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mindjet MindManager.cover1  300x194 - دانلود Mindjet MindManager 2023 v23.1.240 x86/x64 - نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

Supported Operating Systems:
Microsoft® Windows® 11 64-bit
Microsoft® Windows® 10 64-bit

Processor: 1.6 GHz or faster, 2-core
2 GB RAM or greater
1.5 GB available disk space
Recommended minimum display: 1280 x 720 pixels*
The SharePoint Linker feature supports the following authentication methods: NTLM, Forms Based, SAML for SharePoint 2013, Azure ADFS/On Premises, Office 365, and Multi-Factor Authentication

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 284/289 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR