دانلود بازی FIFA 15 برای PC

دانلود بازی FIFA 15 برای PC

 

دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر + کرک CPY اضافه شد … |

 

FIFA 15 نسخه جدید بازی فیفا 15 در سبک فوتبال و ورزشی می باشد که در سال 2014 توسط EA Sports ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مسابقات فوتبال هر ساله در سرتاسر دنیای پیرامون ما پیگیری می شود و مسابقات جذابی نظیر جام جهانی, لیگ قهرمانان و لیگ های جذاب همواره طرفداران بیشمار و میلیونی را یدک می کشند. بی شک و به طور طبیعی ویدئوگیم هایی که در ایم مبنا ساخته می شوند نیز طرفداران زیادی پیدا می کنند. یکی از مهمترین و شاید بهترین عنوان این صنعت بازی را می توان FIFA نامید. EA که که همواره در این سال های آخر صعوی رویایی را داشته است و همه ساله شاهد پیشرفت چشمگیری نیز در سری بازی های فیفا بوده ایم این بار نیز با FIFA 15 آمده و حرف های زیادی را برای گفتن آورده است. امسال با انتشار نسخه نسل هشتمی فیفا باید دید باز هم همچنان FIFA در صد بهترین ها خواهد بود و یا PES به دوران اوج خودش پس از PES 6 باز خواهد گشت.

در بخش گیم پلی بازی فیفا 15 شاهد تغییراتی در هوش مصنوعی دروازه بان ها هستیم. واکنش دروازه بان در صحنه ها بسیار زیبا و تاثیر گذار بوده است و این حرکات به همراه انیمیشن بازی نیز بسیار زیبا کار شده است. از ویژگی های جذاب اضافه در بخش گیم پلی بازی می توان به وقت کشی هنگام کارت دادن داور اشاره کردن که در این حالت دیگر امکان رد کردن یا همان Skip وجود نداشته و باید بازی ادامه پیدا کند. بسیاری از باگ های نسخه قبلی فیفا نیز حل شده است که از مهترین آن می توان به پرتاب توپ اوت اشاره کرد که دیگر از دویدن بیهوده سمت توپ خبری نخواهد بود. تغییراتی نیز در بخش شوت زدن بازی احساس می شود و آن بازگشت شوت های رویایی بغل پا می باشد. انیمیشن هایی زیبایی به بازی اضافه شده که واقعا نمیتوان از آنها گذشت. حرکات بازیکنان کاملا نرم شده و به واقعی تر شدن بازی کمک شایانی کرده است. صحنه های آهسته بعد از گل ها و حتی بین دونیمه تغییرات بسیار زیبایی داشته اند که مطمئنا ترجیح خواهید داد همه آنها را تماشا کنید.

از تکنیک های جدید فنی که صحبت کنیم می توانید به صورت همگانی حمله و یا دفاع کنید که از بخش های زیبای این بازی خواهد بود. کرنرها نیز هدفمند شده و می توانید با توجه به نوع کرنر واکنش های خاصی را از بازیکنان شاهد باشید. اما مطمئنا نمی توان این سری را نیز بی عیب و نقص دانست و این امری طبیعی است و مطمئنا طی انتشار آپدیت های بازی حل خواهند شد و شما می توانید سال فوتبالی را با FIFA 2015 سرگرم باشید و مطئمن باشید که این سری نیز رضایت شما را جلب خواهد نمود. هم اکنون می توانید بازی FIFA 15 به همراه کرک جدید با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای pc از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

بخش گرافیک بازی به طور حتم برای همگان جذاب خواهد بود. همانطور که در نسخه دمو نیز شاهد بودیم هنگام بارانی شدن هوا شاهد گلی شدن زمین و کثیف شدن لباس بازیکنان خواهیم بود و این تغییر حتی در نوع بازی و حرکات توپ نیز تاثیرگذار خواهد بود. تکان خوردن موی بازیکنان در حین حرکات نیز در این سری وجود خواهد داشت اما در کنار هر ویژگی که نقض آن را بیان کردیم در این بخش نیز همچنان فیس بعضی بازیکنان ریتم مصنوعی خود را دنبال کرده است. گرافیک چمن سه بعدی شده و بهبود ویژه ای داشته است که حتی روی چهره بازیکنان نیز تاثیر گذار بوده است. چمن ورزشگاه در هنگام برخوردها کنده می شوند و خراب شده اما تاثیر چندانی در گیم پلی ندارد. صداگذاری بازی نیز که همچنان بی عیب و نقص و پیشتاز پیش می رود و واقعا زیبا و دلنشین خواهد بود و شامل گفت گوهایی میان بازیکنان و تیم ها خواهد بود. Martin Tyler و Alan Smith نیز همچنان با صدای گرم خود به گزارش بازی پرداخته و بازی را برای شما تفسیر می کنند.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 FIFA 15 Screenshot FIFA 15 Screenshot FIFA 15 Screenshot

FIFA 15 Screenshot FIFA 15 Screenshot FIFA 15 Screenshot

FIFA 15 Screenshot FIFA 15 Screenshot FIFA 15 Screenshot

 

 

 

 

 

راهنمای نصب نسخه CPY:

نرم افزار های پیش نیاز بازی: Microsoft Visual C++

–  ابتدا آنتی ویروس سیستم تون رو غیر فعال نمایید.
–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج نمایید.
–  برای نصب بازی، فایل OriginSetup.exe رو اجرا و بازی رو نصب کنید.
–   سپس محتویات پوشه Crack را در مسیر نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.
–   از بازی لذت ببرید.
توجه:

–   این نسخه مورد تایید سایت یاس دانلود می باشد.

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7,8,8.1 – 64-Bit

CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz (or AMD Phenom 7950 Quad-Core, AMD Athlon II X4 620 equivalent

RAM: 4GB

Hard Drive Space Required: 13.0 GB

Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650

DirectX: 11.0

Single System Multiplayer: 2-4 players + 1 keyboard on a PC

Disc Drive: DVD-ROM at 8x Speed

Input: Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی :

OS: Windows 7,8,8.1 – 64-Bit

CPU: Intel i5-2550K @ 3.40GHz (or AMD FX-6350 Six-Core equivalent

RAM: 8GB

Hard Drive Space Required: 13.0 GB

Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460

DirectX: 11.0

Single System Multiplayer: 2-4 players + 1 keyboard on a PC

Disc Drive: DVD-ROM at 8x Speed

Input: Keyboard, Mouse, Dual Analogue gamepad, VOIP Headset

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.7 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR