دانلود بازی Sniper Strike Special Ops 500024 – عملیات ویژه تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper Strike Special Ops 3.909 - عملیات ویژه تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper Strike Special Ops برای اندروید

| بازی عملیات ویژه تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sniper Strike Special Ops 500024 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Mobile Gaming Studios Ltd برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. امروزه دیگر برای تجربه یک بازی اکشن و اول شخص، نیازی به ارتقای سیستم کامپیوتری خود به آخرین سخت‌افزارهای موجود در بازار ندارید! پیشرفت چشم‌گیر صنعت بازی‌های دنیای تلفن همراه و توجه ویژه شرکت‌های تولید‌کننده بازی‌ها، کیفیت ساختار این دست از عناوین را به شکل چشم‌گیری افزایش داده و کاربر می‌تواند لذت یک بازی گرافیکی جذاب را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود هم تجربه کند! بازی اندرویدی جدید که در این مطلب برایتان در نظر داریم نیز یکی از بهترین عناوین این سبک از بازی‌ها به شمار می‌رود.

اکنون وقت آن رسیده که در طی یک عملیات ویژه، بر مواضع دشمن حمله‌ور شده و نفرات آنان را یکی پس از دیگری نقش بر زمین کنید! در این بازی، شما در قالب یک سرباز خبره نقش‌آفرینی می‌کنید که تسلط ویژه‌ای بر سلاح تک‌تیرانداز دارد. ماموریت‌هایی که به شما محول می‌شود، هریک از دارای حساسیت‌های خاصی هستند که شلیک‌های خطا، ممکن است کل ماموریت را دچار مشکل کند. از این جهت، لازم است در شلیک‌های خود نهایت دقت و تمرکز را به کار بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Sniper Strike Special Ops را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper Strike Special Ops :

– امکان نقش‌آفرینی در ماموریت‌های حساس با حضور فرماندهان ارشد نظامی

– قابلیت اتحاد با سایر پلیرها برای غافل‌گیری دشمن

– امکان مبارزه با سایر پلیرها

– قابلیت تشکیل گروه‌های نبرد و رقابت با سایر پلیرها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Strike Special Ops1 150x94 - دانلود بازی Sniper Strike Special Ops 500024 - عملیات ویژه تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Strike Special Ops2 150x94 - دانلود بازی Sniper Strike Special Ops 500024 - عملیات ویژه تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Strike Special Ops3 150x94 - دانلود بازی Sniper Strike Special Ops 500024 - عملیات ویژه تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Strike Special Ops4 150x94 - دانلود بازی Sniper Strike Special Ops 500024 - عملیات ویژه تک تیرانداز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 110/109 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR