ویرایش عکس با هوش مصنوعی – InstructPix2Pix

ویرایش عکس با هوش مصنوعی - InstructPix2Pix

آموزش ویرایش عکس با هوش مصنوعی

| تغییر و ویرایش عکس‌ها با توضیحات – InstructPix2Pix |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد داریم یک ابزار هوش مصنوعی جدید آنلاین را خدمت شما معرفی کنیم که به وسیله‌ی آن بتوانید تصاویر خود را تنها با درج توضیحات نوشتاری ویرایش کنید! این روزها که تب و تاب هوش مصنوعی در بین علاقه‌مندان به دنیای علم و تکنولوژی داغ شده، همه روزه شاهد معرفی شماری از ابزارهای جدید و مجهز به هوش مصنوعی هستیم که هریک امکانات جذابی را به نوبه خود ارائه می‌کنند. از چت‌بات‌های هوش مصنوعی گرفته تا ابزارهایی که می‌توانند با صوت، تصویر و یا فیلم کار کنند. در این مطلب، یک ابزار جدید را معرفی می‌کنیم که با هدف ویرایش عکس‌‌ها طراحی شده؛ ولی قرار نیست که شما دستی در این کار داشته باشید!

این سرویس آنلاین، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید عکس دلخواه خود را انتخاب و سپس با ارائه توضیحاتی کوتاه پیرامون تغییرات مدنظرتان، به سرعت خروجی را تحویل بگیرید! به عنوان مثال، فرض کنید که قرار است در یک تصویر به‌‌خصوص، تغییراتی ظاهری را اعمال کنید و ابزار مناسبی برای این کار در اختیار ندارید یا اینکه نتیجه‌ی دلخواه با ابزارهای رایج از جانب شما حاصل نشده است. این سرویس آنلاین به شما قابلیتی خواهد داد تا با تشریح کردن تغییرات مورد انتظار خود، به سرعت خروجی را مطابق با نیاز تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

huggingface.cover1  300x138 - ویرایش عکس با هوش مصنوعی - InstructPix2Pix

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

با استفاده از این وب‌سایت، شما هم به راحتی می‌توانید ویرایش عکس با هوش مصنوعی را انجام دهید.

1- به وب‌سایت InstructPix2Pix مراجعه کنید.

2- تصویر مورد نظر خود را Drag & Drop کنید و در قسمت مشخص، توضیحات مورد نظر را درج کنید.

3- اکنون با کلیک بر روی Generate، نتیجه‌ را تحویل بگیرید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR