دانلود بازی AntQueen 3D برای PC

دانلود بازی AntQueen 3D برای PC

 

دانلود بازی AntQueen 3D برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز دنیای مورچه‌ها |

| نسخه PLAZA |

 

AntQueen 3D بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Les Technologies inVantage ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، تجربه‌ای جذاب و پرماجرا از کلونی مورچه‌ها را برایتان به تصویر می‌کشد. این موجودات کوچک و دوست‌داشتنی، سبک زندگی خاص خود را داشته و برای ساخت محل نزدگی خود با چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. شما می‌توانید در این بازی تونل‌های دلخواه خود را حفر کرده و ضمن سازماندهی این محل، ارتشی از مورچه‌ها را برای اهداف مختلف آماده سازید. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید ه زندگی شما و دیگر مورچه‌ها همواره در خطر حملات دیگر حشره‌ها قرار دارد؛ از این روی همواره باید خود را برای هرگونه خطری آماده کرده باشید.

اولین تابستانی که در این بازی با آن سر و کار پیدا می‌کنید، مدت زمان کافی را به ملکه می‌دهد که بتواند کلونی را مطابق با استراتژی خود آماده کند. سال به سال، امپراطوری شما رشد و پیشرفت بیشتری را تجربه می‌کند که طی آن می‌توانید با جنبه‌های مختلف زندگی این موجودات آشنایی پیدا کنید. این بازی، دارای کی محوریت داستانی بسیار قوی است که می‌توانید با یادگیری چم و خم مختلف آن، همواره کلونی خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی AntQueen 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

AntQueen 3D1 300x168 - دانلود بازی AntQueen 3D برای PC AntQueen 3D2 300x168 - دانلود بازی AntQueen 3D برای PC

 

AntQueen 3D3 300x168 - دانلود بازی AntQueen 3D برای PC AntQueen 3D4 300x169 - دانلود بازی AntQueen 3D برای PC

 

تریلر بازی AntQueen 3D :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Memory: 500 MB RAM
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 940 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR