دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 برای PC

دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator برای PC

 

دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌سازی نبرد |

| نسخه DOGE v1.7 جایگزین شد… |

 

Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Brilliant Game Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی پر هیجان، شما می‌بایست یک نبرد بسیار بزرگ و بی محدودیت را راه‌اندازی کنید، آیا برای تماشای نبرد ارتشی از 10 هزار مرغ با رومیان باستان آمادگی دارید؟! هیچ محدودیتی برای شبیه‌سازی این نبرد‌های بزرگ وجود ندارد، در این بازی شما می‌توانید نیورهایی پرشمار را جمع‌آوری کرده و بین سربازان جنگ‌های جهانی دوم با سربازان قرون وسطی به نبرد بپردازید!

از رومیان باستان گرفته تا سربازان قرون وسطی، شوالیه‌ها، اورک‌ها و … در این بازی نقش‌آفرینی می‌کنند. آیا تا به حال برایتان پیش مده که بخواهید نتیجه یک نبرد بزرگ بین نیروهای سال‌های دور و نیروهای ارتش مدرن را ببینید؟ این بازی شما را قادر می‌سازد انواع نیروهای نبرد را در پیش روی هم قرار دهد تا با نقش‌آفرینی در قالب آنان، از نتیجه نبردها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Ultimate Epic Battle Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ultimate Epic Battle Simulator1 300x169 - دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 برای PC Ultimate Epic Battle Simulator2 300x169 - دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 برای PC

 

Ultimate Epic Battle Simulator3 300x169 - دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 برای PC Ultimate Epic Battle Simulator4 300x169 - دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 برای PC

 

Ultimate Epic Battle Simulator5 300x169 - دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 برای PC Ultimate Epic Battle Simulator6 300x169 - دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator v1.7 برای PC

 

تریلر بازی Ultimate Epic Battle Simulator :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista Or Later
Processor: Intel Core i5 4590, AMD FX 8320 or Greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024MB | NVIDIA GTS 450 1024MB | Intel HD4000 @720P
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB Available Space
Sound Card: N/A

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.10 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR