دانلود MAGIX Vegas Pro 20.0.0.402 / Movie Studio Platinum 17.0.0.223 x64 – ویرایش حرفه ای فیلم

دانلود MAGIX Vegas Movie Studio Platinum x64 - ویرایش حرفه ای فیلم

 

دانلود MAGIX Vegas Pro / Movie Studio

| نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های ویدیویی |

 

MAGIX Vegas Pro 20.0.0.402 / Movie Studio Platinum 17.0.0.223 x64 نام یک محیط کاری حرفه‌ای و پیشرفته، به منظور ویرایش حرفه‌ای فایل‌های صوتی و تصویری شماست. اگر شما نیز به دنبال یک راهکار مناسب جهت ویرایش کردن فیلم‌های خود با بهترین ابراز مدرن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را از دست ندهید. توسط این برنامه شما عزیزان قادر خواهید بود فایل‌های صوتی و تصویری خود را با بالاترین کیفیت‌ ممکن، در انواع فرمت‌های رایج ویرایش کنید. امروزه برای هر کاربردی در دنیای کامپیوتر، لازم است که ابزار مخصوص به آن را در اختیار داشته باشید، نرم‌افزاری که این بار برای شما تدارک دیده‌ایم، یک محیط کاری بسیار پیشرفته و مدرن را برای ویرایش فیلم‌های شما در اختیارتان می‌گذارد. در واقع به کمک ابزارهای بسیار پیشرفته‌ی این نرم افزار، شما می‌توانید همچون یک فیلم‌ساز حرفه‌ای به ویرایش و مدیریت پروژه های خود بپردازید.

توسط نرم افزار MAGIX Vegas Movie Studio می‌توانید تایتل‌های خیره کننده را بسازید و یا دیسک‌هایی سفارشی شده از DVD یا Blu-ray را بسازید. محیط کاربری این نرم افزار، به قوه تخیل و خلاقیت شما این امکان را می‌دهد که در فضایی مناسب رشد کنند. در واقع شما با استفاده از ابزارهای موجود در این برنامه، می‌توانید دست به طراحی آثاری بی نظیر و خلاقانه بزنید. امکانات ویرایشی در فیلم‌ها و فایل‌های صوتی توسط نرم‌افزار مذکور، بسیار پیشرفته‌تر از قبل هستند، اکنون می‌توانید سرعت ویدیوها و صوت‌های خود را افزایش یا کاهش داده و از ابزارهای بسیار این نرم افزار، برای برای طرح بسیاری از ایده‌های خلاقانه بهره ببرید. از سایر قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به امکان ساخت انیمیشن‌های متحرک به صورت لایه لایه اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MAGIX Vegas Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MAGIX Vegas Pro :

– پشتیبانی کامل از عمل Drag & Drop در ویندوز

– دارا بودن ابزارهایی هوشمند جهت تبدیل ویدیوها به 4K

– ساخت حرفه‌ای تایتل‌ها

– مناسب برای ساخت فیلم‌های DVD و یا بلوری

– مناسب برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

• Operating system: Microsoft® Windows 10 (64-bit)
• Processor: 6th Generation Intel Core i5 (or AMD equivalent) or better. 2.5 Ghz and 4 Core minimum. For 4k, 7th Generation Intel Core i7 (or AMD equivalent) or better. 3.0 Ghz and 8 Core minimum
• RAM: 8 GB RAM minimum (16 GB recommended; 32 GB recommended for 4K)
• Hard drive space: 1.5 GB hard-disk space for program installation; Solid-state disk (SSD) or high-speed multi-disk RAID for 4K media
• Other: Microsoft .NET Framework 4.0 SP1 (included on application disc)
• Program languages: English, Deutsch, Español, Francais


System Requirements MAGIX VEGAS Movie Studio Platinum:
– You need a 64-bit version of one the following operating systems:
– Windows 8 or Windows 10 (64-bit)
– 2 GHz processor (multicore or multiprocessor CPU recommended for HD or stereoscopic 3D)
– 1.5 GB hard-disk space for program installation
– 4 GB RAM (8 GB recommended; 16 GB recommended for 4K)
– USB 2.0 connection (for importing from AVCHD, XDCAM EX, NXCAM, or DVD camcorders)
– 512 MB GPU memory
– Supported NVIDIA, AMD or Intel GPU

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 712/500 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR