دانلود بازی ROAD HOMEWARD 4: last step برای PC

دانلود بازی ROAD HOMEWARD 4: last step برای PC

 

دانلود بازی ROAD HOMEWARD 4: last step برای کامپیوتر

| بازی مسیر خانه: آخرین قدم |

| نسخه SKIDROW |

 

ROAD HOMEWARD 4: last step بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط OFF1C1AL ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک تجربه جذاب و هیجان‌انگیز برای حضور در آسمان‌ها به وسیله هلیکوپتر است که با هدف ثبت درخواست بازنشستگی شما به پرواز درآورده شده است. در مسیری که شما پیش گرفته‌اید، چالش‌های سخت و دشواری برای‌تان ظاهر خواهد شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، معیوب بودن هلیکوپتر است. از این روی شما باید در ارتفاع بسیار کم پرواز کنید و مسیرها را به درستی تشخیص دهید.

در محیط اطراف شما، مسیرهای متعددی وجود دارند که تشخیص مسیر درست از بین آنان کاری سخت و دشوار است. شما باید هلیکوپتر خود را از بین جنگل‌ها، بیابان‌ها و … هدایت کرده و از مکان‌های جالبی که در مسیرتان می‌بینید لذت ببرید. از دیگر امکانات جذاب و سرگرم‌کننده این بازی می‌توانید به سفر هوایی به نقاط مختلف شهر، تجربه یک گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب با گرافیک بسیار عالی است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی ROAD HOMEWARD 4: last step را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

ROAD HOMEWARD 41 300x157 - دانلود بازی ROAD HOMEWARD 4: last step برای PC ROAD HOMEWARD 42 300x164 - دانلود بازی ROAD HOMEWARD 4: last step برای PC

 

ROAD HOMEWARD 44 300x156 - دانلود بازی ROAD HOMEWARD 4: last step برای PC ROAD HOMEWARD 43 300x157 - دانلود بازی ROAD HOMEWARD 4: last step برای PC

 

تریلر بازی ROAD HOMEWARD 4: last step :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7
Processor: AMD FX(tm)-6100 Six-Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7700 Series
Storage: 22 GB available space
Sound Card: AMD High Definition Audio Device

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 9.16 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR