دانلود EaseUS CleanGenius 3.0.2.0 – نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم

دانلود EaseUS CleanGenius 3.0.2.0 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم

 

دانلود EaseUS CleanGenius

| نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم |

 

EaseUS CleanGenius 3.0.2.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی پاک و بهینه‌سازی سیستم است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند عملکرد سیستم خود را بهینه و سریع‌تر کند. بهینه‌سازهای سیستم، نرم‌افزارهایی هستند که برای بهینه‌سازی عملکرد کامپیوترها و سیستم‌های عامل استفاده می‌شوند. این برنامه‌ها از ابزارها و تکنیک‌های مختلفی برای بهبود عملکرد و افزایش سرعت و بهره‌وری سیستم استفاده می‌کنند. یکی از تکنیک‌های مهم بهینه‌سازی سیستم، پاکسازی فایل‌های اضافه و اصلاح رجیستری ویندوز است. علاوه بر این، بهینه‌سازهای سیستم می‌توانند اجرای برنامه‌ها و فایل‌ها را بهبود دهند، پردازش‌های پس‌زمینه را کنترل کنند و منابع سیستم را بهینه‌سازی کنند تا بار سیستم کاهش یابد. برنامه‌های بهینه‌سازی سیستم معمولاً قابلیت پاکسازی کش و فایل‌های موقتی را نیز دارند که می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم کمک کند.

در این مطلب هم یکی از جدیدترین ابزارهای موجود در زمینه‌ی بهینه‌سازی سیستم را برای شما آماده کرده‌ایم که با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد، تمام انتظارات شما از یک ابزار پاک و بهینه‌ساز سیستم را برآورده می‌کند. این برنامه در واقع یک ابزار آپتیمایز کننده برای سیستم است که با یک کلیک، تمامی آپدیت‌های نرم افزاری را اعمال می‌کند و با تغییراتی سریع و ساده، پرفرمنس سیستم را بهبود می‌بخشد تا بتوانید عملکرد کلی سیستم خود را بهینه‌سازی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار EaseUS CleanGenius را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار EaseUS CleanGenius :

– امکان اسکن و عیب‌یابی سیستم

– قابلیت پاک‌سازی فایل‌های اضافی

– امکان بازگردانی پایداری سیستم

– امکان بالا بردن سرعت سیستم

– حفاظت از حریم خصوصی کاربر

– فارهم‌سازی تجربه کاربری بهتر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS CleanGenius.cover1  300x175 - دانلود EaseUS CleanGenius 3.0.2.0 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم EaseUS CleanGenius.cover2  300x175 - دانلود EaseUS CleanGenius 3.0.2.0 - نرم افزار پاک و بهینه‌سازی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR