دانلود مجموعه بازی های میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر

دانلود مجموعه بازی های میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر

 

دانلود بازی های میکرو برای کامپیوتر

 

امروز برای شما کاربران عزیز مجموعه بازی های میکرو به همراه مبدل میکرو گذاشتم. شاید بازی های میکرو از نگاه نوجوان های امروزی یک مشت بازی بی گرافیک و … باشند اما باور کنید همین بازی های ساده برای افرادی که در کودکی شان اون ها رو بازی کردند لذت فراوانی رو به همراه دارند.  معلوم نیست چه سری در این بازی های ساده و بی گرافیک هست که حتی 30 ساله ها هم از دیدنش (بعد از سالها) به وجد می ایند.

بازی های میکرو نظیر  سوپر ماریو ، بمب گذار ، کونگ فو کار ، تانک ، کونترا ، فوتبالیستها(ژاپنی و انگلیسی) ، روبو کاپ ، نینجا  ، لاک پشت های نینجا ، میوه خوار ، دبل دراگون و تتریز (آجر سازی)  از جمله بازی هایی هستند که اگر تجربه ی بازی کردنشون رو در Micro داشته باشید از دیدنشون به وجد می ایید و برای دانلود کردنشان لحظه شماری میکنید .

 

فرصت خوبیست برای کسانی که تا به حال حتی میکرو رو از نزدیک هم ندیدند که تعدادشون هم کم نیست ، تا با بازی کردن بازی های میکرو در کامپیوتر (بدون هیچ تغییری در گرافیک و سبک و …) این حس خاص رو تجربه کنند و فرصتیست طلایی برای امثال منی که کودکیشان را با میکرو ، فوتبالیست ها، تانک و قارچ خور گذراندند تا به دوران کودکی و خاطرات برگردند. شما هم اکنون می توانید با دانلود مجموعه بازی های میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر از سایت یاس دانلود پا به دوران کودکی تان بگذارید . پس این فرصت رو از دست ندهید !


ویژگی های بازی های میکرو برای کامپیوتر :

–    حجم بسیار کم ، تنها 6 مگابایت
–    قابلیت بازی با کیبورد و دسته کامپیوتر
–    شامل بیشتر بازی های میکرو (بیش از 50 بازی)
–    بدون هرگونه تغییر در گرافیک ، صداگذاری ، سبک و … بازی ها
–    کار آسان با مبدل و اجرای روان و بی دردسر بازی ها فقط با 3 کلیک

 

 

دانلود مجموعه بازی های میکرو (بیش از 50 بازی) برای کامپیوتر

 

راهنما :

–      در فایل دانلود شده ۲ پوشه وجود دارد. به پوشه ی مبدل رفته و فایل Virtualnes.exe را اجرا کنید . پس از اجرای فایل مبدل به File رفته و Open رو انتخاب نمایید ! حالا بازی دلخواهتان را از پوشه دانلودی انتخاب کنید.

–      برای ست کردن دسته: مسیر Options -> Controller رو دنبال کنید، سپس با کلیک بر روی دکمه های مورد نظر دسته رو ست کنید. به همین راحتی

 

 

حجم حجم: 6.8 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی های میکرو | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR