دانلود 4K Slideshow Maker 1.6.0.933 + Portable – نرم افزار ساخت اسلایدشو

دانلود 4K Slideshow Maker 1.6.0.933 + Portable - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 

دانلود 4K Slideshow Maker

| نرم افزار ساخت اسلایدشو |

 

4K Slideshow Maker 1.6.0.933 + Portable نرم افزاری جدید، رایگان و قدرتمند در زمینه ساخت اسلایدشوی تصاویر است. اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار به منظور میکس تصاویر خود با آهنگ های مرتبط با آن هستید، پیشنهاد می کنیم نرم افزار ساده و قدرتمند 4K Slideshow Maker را از دست ندهید ! این برنامه قادر است تصاویر ثابت شما را دریافت کرده و از آنان ویدیوها و یا اسلایدشوهایی بی نظیر و چشم گیر را بسازد، در واقع شما می توانید با این برنامه عکس های جشن تولد، جشن عروسی، جشن فارغ التحصیلی و یا سایر رویدادهای به یاد ماندنی خود را با ترکیب آهنگ ها و ویدیوها، به لحظاتی ماندگار و زیبا تبدیل کنید.

4K Slideshow Maker در ابتدا مجموعه تصاویر مورد نظر شما را برای ساخت اسلایدشو دریافت می کند، در قدم بعدی شما می توانید با اضافه کردن یک موزیک پس زمینه ی زیبا، نیمی از کار را پیش ببرید. حال در ادامه برای افکت های حرکتی و تعویض در میان عکس ها، شما می توانید از مجموعه ای از افکت های بسیار زیبا استفاده کنید. در آخر می توانید از اسلایدشوی ساخته شده، در فرمت های ویدیویی با کیفیت و وضوح بسیار بالا خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 4K Slideshow Maker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 4K Slideshow Maker :

– امکان اضافه کردن تصاویر از کامپیوتر یا حساب اینستاگرام

– قابلیت ذخیره سازی اسلایدشوها در فرمت های Ultra 4K HD

– امکان اضافه کردن موزیک های پس زمینه دلخواه

– امکان تنظیم فرمت ویدیوی خروجی متناسب با دستگاه ها و پلتفرم های گوناگون

– امکان پیش نمایش اسلایدشوها توسط ویدیو پلیر داخلی نرم افزار

– سادگی در استفاده و متناسب با نیاز هر دسته از کاربران

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 + 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR