دانلود Adguard Premium 3.0.303 – حذف تبلیغات اینترنتی برای اندروید

دانلود Adguard Premium 3.0.298 - حذف تبلیغات اینترنتی برای اندروید

 

دانلود Adguard Premium برای اندروید

| نرم افزار حذف تبلیغات اینترنتی برای اندروید |

 

Adguard Premium 3.0.303 نام ابزاری امنیتی و فوق العاده ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. در واقع Adguard یک فیلتر وب است که می تواند تبلیغات آزار دهنده را حذف کند و سرعت وبگردی شما را در گوشی یا تبلت های اندرویدی افزایش دهد. در شبکه اینترنت ، ممکن است صفحات وب بسیاری منتظر یک نقطع ضعف از سوی شما باشند تا بسیاری از حساب های آنلاینتان را از شما بدزدند. نرم افزار Adguard Premium بدون نیاز به روت بودن دستگاه های اندرویدی تان ، شما را قادر می سازد از دستگاه خود در برابر انواع حملات اینترنتی از جمله فیشینگ و یا ردیابی های آنلاین محفظت کنید.

این نرم افزار با بهرمندی از یک تکنولوژی کاملاً منحصر به فرد ، به شما این قابلیت را می دهد که بدون نیاز به روت کردن گوشی اندرویدی تان ، ترافیک وب را کنترل کنید. نکته قابل توجه در Adguard امکان حذف کردن تمامی تبلیغات موجو درد انواع اپلیکیشن ها است ! به واقع شما نه تنها می توانید تبلیغات صفحات وب را حذف کنید ، بلکه دیگر هیچ تبلیغاتی را در نرم افزارها و بازی ها نیز نخواهید دید !  هم اکنون می توانید نرم افزار Adguard Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adguard Premium1 Adguard Premium2 Adguard Premium3 Adguard Premium4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR