دانلود JAM Software SpaceObServer Enterprise 6.0.3 – جستجو و حذف فایل های تکراری

دانلود JAM Software SpaceObServer Enterprise 6.0.3 - جستجو و حذف فایل های تکراری

 

دانلود JAM Software SpaceObServer Enterprise

| جستجو و حذف فایل های تکراری |

 

JAM Software SpaceObServer Enterprise 6.0.3 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی در زمینه جستجو و حذف فایل‌های تکراری در سیستم عامل ویندوز است. مشکلی که تقریبا همه کاربران در فضای دیجیتال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، انباشته شدن حجم وسیعی از داده‌ها است که در چندین نسخه کاملا یکسان و مشابه، در بخش‌های مختلف دیسک سخت قرار دارند. این مسئله در بسیاری از موارد، به علت حواس‌پرتی کاربر و کپی کردن داده‌های تکراری در هارد دیسک رخ می‌دهد. این مشکل زمانی پیچیده و ملموس‌تر است که بحث در رابطه با یک سرور یا ارائه دهنده سرویس باشد. سرورهای کامپیوتری، معمولا حافظه ذخیره‌سازی بسیار بیشتری نسبت به یک رایانه معمولی دارند؛ اما با این وجود معضل داده‌های تکراری برای این سیستم‌ها هم یک مشکل بزرگ به حساب می‌آید.

زمانی که بحث در رابطه با یک سرور کامپیوتری باشد، جستجوی دستی و پاک کردن داده‌های تکراری امری بسیار دشوار و غیرمعقول می‌شود. یک سرور کامپیوتری، معمولا چندین ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و جستجوی دستی داده‌های تکراری، برای آن امری غیرممکن و پرخطا به شمار می‌رود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، راهکاری سریع و پردقت برای جستجو و حذف فایل‌های تکراری در فضای هارد دیسک است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌ـوانند سریعا داده‌های تکرار شده در بخش‌های مختلف دیسک سخت را شناسایی کرده و در صورت تمایل با یک کلیک نسبت به حذف آنان اقدام نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار proDAD Erazr را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JAM Software SpaceObServer Enterprise :

– امکان جستجوی دستی و اتوماتیک فضای ذخیره‌سازی

– قابلیت نظارت بر فضای استفاده شده از فولدرها

– امکان تشخیص فایل‌های اضافی و تکراری

– امکان جستجوی آسان و سریع فایل‌ها

– امکان گزارش‌گیری از نتایج اسکن نرم افزار

– رابط کاربری زیبا و ساده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SpaceObServer.cover1  300x170 - دانلود JAM Software SpaceObServer Enterprise 6.0.3 - جستجو و حذف فایل های تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR