دانلود Fluent Screen Recorder 2.1.3.0 – نرم افزار ضبط ویدیو از صفحه نمایش

دانلود Fluent Screen Recorder 2.1.3.0 - نرم افزار ضبط ویدیو از صفحه نمایش

 

دانلود Fluent Screen Recorder

| نرم افزار ضبط ویدیو از صفحه نمایش |

 

Fluent Screen Recorder 2.1.3.0 نرم افزاری است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید در نهایت سهولت از کلیه فرآیندهای در حال انجام در صفحه نمایش خود فیلمبرداری کنید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به‌دور از هرگونه پیچیدگی از فعالیت‌های دسکتاپ سیستم فیلمبرداری کرده و از صفحه نمایش خود فیلم‌هایی باکیفیت در فرمت دلخواه‌تان ذخیره کنید. همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، وظیفه اصلی آن ضبط فیلم از صفحه نمایش با نهایت سادگی است که همه افراد می‌توانند از این امکان نهایت بهره را ببرند.

خصوصیت مهم و جذاب این نرم افزار، مجهز بودن به محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و هماهنگی بسیاری با رابط کاربری Windows 10/11 دارد. در واقع کاربران مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از مزایای این ابزار قدرتمند نهایت استفاده را ببرند. تنها کافی‌ست که تنظیمات اولیه را انجام داده و سپس بر روی دکمه ضبط کلیک کنید تا فرآیند ضبط از صفحه نمایش آغاز شود. این نرم افزار را می‌توانید برای ضبط صدا و فیلم از صفحه نمایش برای ساخت ویدیوهای آموزشی، گیم‌پلی بازی‌های رایانه‌ای و دیگر اهداف نظیر آن مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Fluent Screen Recorder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fluent Screen Recorder :

– امکان ضبط فیلم در رزولوشن، فریم‌ریت و بیت‌ریل دلخواه

– قابلیت ضبط کردن صدای سیستم و یا میکروفون

– امکان پیش‌نمایش فیلم ضبط شده قبل از ذخیره کردن

– امکان خروجی گرفتن از فیلم‌ها در فرمت دلخواه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fluent Screen Recorder.cover1  300x200 - دانلود Fluent Screen Recorder 2.1.3.0 - نرم افزار ضبط ویدیو از صفحه نمایش Fluent Screen Recorder.cover2  300x200 - دانلود Fluent Screen Recorder 2.1.3.0 - نرم افزار ضبط ویدیو از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 19.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR