دانلود JetClean 1.5.0.129 – حذف سریع فایل های زائد از کامپیوتر

دانلود JetClean 1.5.0.129 - حذف سریع فایل های زائد از کامپیوتر

 

دانلود JetClean

| نرم افزار حذف سریع فایل های زائد از کامپیوتر |

 

JetClean 1.5.0.129 نرم افزاری ساده و رایگان به منظور حذف داده های غیر ضروری از سیستم های کامپیوتری است. اگر شما هم از این که سیستم کامپیوتری تان ، بعد از مدتی استفاده ، همانند روزهای اولیه سرعت پاسخ دهی ندارد گله مند هستید ، پیشنهاد می کنیم با استفاده از نرم افزار JetClean ، سرعت آن را همانند روز اولی که آن را خریداری کردید بازگردانید ! این نرم افزار که از دسته نرم افزارهای بهینه سازی و افزایش سرعت عملکردهای کامپیوتر به حساب می آید قادر است ارورهای موجود در رجیستری ویندوز را فیکس کرده و ضمن حذف کردن تمامی فایل های موقت ، سرعت سیستم را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید.

JetClean همچنین قادر است شرتکات های بی استفاده ، تاریخچه های فعالیت در صفحات وب ، فایل های باقی مانده از حذف نیمه تمام اپلیکیشن ها و به طور کلی بسیاری از داده های غیر ضروری در سیستم را حذف نماید. بنابراین شما می توانید به منظور افزایش سرعت ویندوز و پاک کردن کلیدهای بی استفاده در رجیستری ویندوز ، تنها با یک کلیک ، یک بهینه سازی فوق العاده را تجربه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار JetClean را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JetClean :

– سادگی در استفاده و امکان پاک سازی فایل های بیهوده

– افزایش سرعت کامپیوتر با یک کلیک

– پاک کردن کلیدهای اضافه در رجیستری

– بهینه سازی رجیستری و تعمیر کلیدهای آسیب دیده

– دارا بودن کیفیت و کاربرد وسیع با حجم بسیار ناچیز

– بهینه سازی قدرت پاسخ دهی سیستم

– افزایش پایداری سیستم و کاهش تعدا کرش ها

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR