دانلود Simple Traffic Bot Pro 24.12.1.9 – ربات بازدید رایگان از آدرس‌های اینترنتی

دانلود Simple Traffic Bot Pro 24.12.1.9 - ربات بازدید رایگان از آدرس‌های اینترنتی

 

دانلود Simple Traffic Bot Pro

| ربات بازدید رایگان از آدرس‌های اینترنتی |

 

Simple Traffic Bot Pro 24.12.1.9 نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ایجاد ترافیک غیرواقعی برای وب‌سایت است که با استفاده از آن می‌ـوانید برای وب‌سایت اینترنتی دلخواه خود، بازدید رایگان ایجاد کنید. در ابتدای راه‌اندازی وب‌سایت و شروع کسب و کار اینترنتی، معرفی برند یا … هستید؟ اگر چنین است، نرم افزار فعلی می‌تواند شما را در بازدید هرچه بیشتر مخاطبان یاری کند تا با ارتقا دادن رتبه الکسای خوب بتوانید آدرس اینترنتی‌تان را به گوگل معرفی و آن را در نتایجی بالاتر در معرض دید قرار دهید.

این نرم افزار مفید و کاربردی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در نهایت سادگی برای وب‌سایت دلخواه خود صدها بازدید ایجاد کنید و رتبه آن را افزایش دهید. نکته مهم در بازدیدهای این وب‌سایت این است که هر بازدیدکننده، دارای یوزر ایجنت و آی‌پی منحصر به فرد خود از جای جای مختلف دنیا است. بنابراین بازدیدها به شکلی کاملا واقعی در رتبه وب‌سایت شما مفید و موثر واقع شده و به پیشرفت وب‌سایت شما در طول زمان کمک خواهد کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Simple Traffic Bot Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Simple Traffic Bot Pro :

– عدم نیاز به تغییر آی‌پی و شبیه‌سازی آن در آی‌پی کشورهای مختلف

– دارا بودن تعداد 418 یوزر ایجنت برای اجرای بازدیدها

– دارا بودن ربات‌هایی برای بازدید از دستگاه‌های مختلف

– شبیه‌ساز بازدید از مرورگرهای مختلف اینترنت

– دارا بودن موتورهای جستجوی مختلف برای ایجاد ترافیک

– امکان هدایت ربات‌ها از سمت گوگل و یا بازدید به طور مستقیم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Simple Traffic Bot Pro.cover1  300x193 - دانلود Simple Traffic Bot Pro 24.12.1.9 - ربات بازدید رایگان از آدرس‌های اینترنتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR