دانلود بازی Stickarchery Master 1.1.2 – تیراندازی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickarchery Master 1.1.0 - تیراندازی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickarchery Master برای اندروید

| بازی تیراندازی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickarchery Master 1.1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی WEEGOON است. در این بازی اندرویدی جدید و سرگرم‌کننده، شما به عنوان یک آدمک تیرانداز نقش‌آفرینی خواهید کرد. آدمک‌ها، شخصیت‌هایی دوست داشتنی هستند که در چند سال اخیر، به انواع مختلفی از وظایف، ورزش‌ها و یا حتی نبرد‌ها مشغول شده و نسبتا در تمامی آنان هم موفق بوده‌اند. این بار، سازندگان سری محبوب استیکمن‌ها قصد دارند تا شما را به عنوان یک آدمک تیرانداز با کمان وارد رقابت کنند؛ از این روی لازم است که کمان خود را آماده کرده و به بهترین تیرانداز میدان تبدیل شوید!

بازی تیراندازی با کمان آدمک‌ها، تا حد ممکن مشابه با دنیای واقعی طراحی شده تا شما هنگام تجربه کار با تیر و کمان، احساسی مشابه با واقعیت را تجربه کنید. قهرمان شما، دارای امکانات و خصوصیات منحصر به فردی است که می‌توانید آن‌ها را در طی مراحل بالاتر تکامل بخشید. علاوه بر این، شما می‌توانید نوع تیرهای مورد استفاده خود در کمان‌ها را نیز سفارشی کرده و آن را مطابق با علاقه خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید بازی Stickarchery Master را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stickarchery Master :

– امکانات کنترلی لمسی و بسیار ساده

– دارا بودن ده‌ها قهرمان مختلف با توانایی‌های منحصر به فرد هریک

– امکان استفاده از سلاح‌های مختلف در طول نبردها

– امکان نبرد با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

– امکان بازی دو نفره با دوستان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickarchery Master1 150x84 - دانلود بازی Stickarchery Master 1.1.2 - تیراندازی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickarchery Master2 150x84 - دانلود بازی Stickarchery Master 1.1.2 - تیراندازی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickarchery Master3 150x84 - دانلود بازی Stickarchery Master 1.1.2 - تیراندازی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickarchery Master4 150x84 - دانلود بازی Stickarchery Master 1.1.2 - تیراندازی آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR