دانلود بازی PES 2006 برای PC

PES2006.cover  - دانلود بازی PES 2006 برای PC

 

دانلود بازی PES 2006 برای کامپیوتر

| بازی فوتبال حرفه ای 2006 + نسخه کم حجم شده |

 

PES 2006 بازی فوتبال مهیج و پر طرفدار کمپانی Konami در سبک ورزشی می باشد که در سال 2006 برای کامپیوتر عرضه شده است. محال است که از گیمرهای کامپیوتری باشید و برای یک بار هم که شده ، بازی های فوتبال یا سری PES را بازی نکرده باشید ! همانگونه که شاهد بودید ، امسال جدیدترین نسخه از بازی محبوب فوتبال حرفه ای PES 2016 را در خدمت شما کاربران عزیز قرار دادیم. اما بسیاری از کاربران به دلایل مختلف ، همچنان استفاده از نسخه های قدیمی تر این بازی ترجیح می دهند. عده ای ممکن است به دلیل سخت افزار ضعیف سیستم کامپیوتری ، نسخه های قدیمی این بازی را استفاده کنند و یا عده ای حتی به دلیل علاقه خاصی که به نوستالوژی دهه گذشته دارند به سراغ اینگونه عناوین می روند. در هر صورت ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، یکی از قدرتمندترین عناوین سری بازی های PES را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. PES 6 ، یکی از رویایی ترین بازی های فوتبال کامپیوتر و پلی استیشن که در سال 2006 ، یک انقلاب بزرگ نسبت به تغییرات و حرکات گرافیکی به شمار می رفت.

اگر خاطرتان باشد ، PES 6 ، با بسته بندی زرد رنگ و تصویر زیبای آدریانوی برزیلی به بازار عرضه شد. همانطور که در تصویر بالا می بینید ! اکنون می خواهیم این مژده را به شما دوست داران این بازی بدهیم که نسخه کامل و بدون محدودیت این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم و می توانید آن را بر روی انواع سیستم های کامپیوتری اجرا کنید. برای اجرای پی اس 2006 نیازی به سخت افزار قدرتمند ندارید ! چرا که بازی نسبت به گرافیک بسیار خوبی که دارد ، بر روی سیستم های ضعیف نیز اجرا می شود. بازی Pro Evolution Soccer 6، در مقایسه با رقیب دیرینه خود یعنی Fifa 6، بسیار موفق تر عمل کرد ، به گونه ای که فیفا در آن سال تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت ! در PES 6 ، شاهد حضور ستارگانی هستیم که امروزه کمتر آنان را در عرصه مسابقات فوتبالی می بینیم ، بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی و یا زلاتان ابراهیموویچ در اوج جوانی خود بوده و در عوض ستارگان مطرحی همچون تیری هانری و آدریانوی برزیلی ، زین الدین زیدان ، دروگبا و … ستارگان روز دنیای فوتبال جهان به شمار می آیند. اگر شما هم از حضور ستارگان قدیمی در میادین فوتبالی شگفت زده خواهید شد ، پیشنهاد می کنیم با دانلود PES 6 و نصب آن بر روی لپ تاپ های خود ، در طول سفرهای نوروزی ، خاطرات خوشی را سپری کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی PES 2006 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pro Evolution Soccer 61 Pro Evolution Soccer 62

 

Pro Evolution Soccer 63 Pro Evolution Soccer 64

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    CPU: Intel Pentium 4 – 1.4 GHz
Ram: 512 MB
Video Memory: 64MB
j,OS: Windows Xp,7,Vista,8

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) بازی را از حالت فشرده خارج کنید.

2) فایل SETUP.REG را اجرا و تغییرات مربوط به رجیستری را تأیید کنید.

3) با اجرای pes6.exe از بازی لذت ببرید.

 

توجه:

به دلیل قدیمی بودن بازی احتمال اجرای بازی در ویندوزهای 10 و 11 خیلی کم هستش.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 391 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR