دانلود MP3 Tag Clinic 4.3.9.11 – نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی

دانلود MP3 Tag Clinic 4.3.9.11 - نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی

 

دانلود MP3 Tag Clinic

| نرم افزار ویرایش تگ فایل های صوتی |

 

MP3 Tag Clinic 4.3.9.11 نام نرم افزاری جدید به منظور ویرایش تگ های ID3 از فایل های صوتی با انواع فرمت های MP3, FLAC, APE, OGG, WMA است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که تمامی قابلیت ها و ویژگی های کلیدی آن را در دسترس کاربر قرار می دهد شما به سادگی می توانید تگ موزیک های دلخواهتان را تغییر دهید. امروزه کاربران بسیاری با مشکل تبلیغات وب سایت های موسیقیایی رو به رو هستند ، بدین صورت که اینگونه سایت ها ، تبلیغات و یا آدرس وب سایت خود را در فیلد های آلبوم ، هنرمند و یا … قرار می دهند.

مشکل زمانی خود را نشان می دهد که شما این موزیک ها را به گوشی موبایل یا تبلت خود منتقل کنید. در چنین حالتی شما نمی توانید پلی لیست های خود را با نظم به ترتیب نام هنرمند ، نام آلبوم یا … ایجاد کنید. MP3 Tag Clinic به شما این امکان را می دهد که تگ های فایل های صوتی را شخصی سازی کنید و آنان را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MP3 Tag Clinic را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MP3 Tag Clinic :

– دارا بودن قابلیت تغییر نام فایل های صوتی

– پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی رایج

– امکان ویرایش تگ ها

– امکان تغییر کاور موزیک ها

– حذف تبلیغات از آهنگ ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR