دانلود بازی Zombie Sniper Evil Hunter 1.8 – کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Sniper Evil Hunter 1.8 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Sniper Evil Hunter برای اندروید

| بازی کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Sniper Evil Hunter 1.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی GunBattle&ZombieShooters Games Inc است. هنگامی که یک ویروس کشنده و مرگبار در سراسر دنیا انتشار می‌یابد، شما تبدیل به یکی از بازماندگان آن می‌شوید. اما موضوع به همین سادگی‌ها نیست؛ چرا که زامبی‌ها در قالب امواج مختلف به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و در هر رویارویی با آنان، می‌بایست قدرت و شجاعت خود را ارتقا بخشید. هیچ راه دیگری نیست! از این رو شما می‌بایست مسیر خود را با کشتن زامبی‌ها ادامه دهید تا با این کار، خود و دوستان‌تان جان سالم به در ببرید.

بازی شکارچکی زامبی، شما را در دنیایی قرار می‌دهد که توسط زامبی‌ها محاصره شده است. در کنار این موضوع ترسناک، شما به مجموعه متنوعی از انواع سلاح‌های گرم و سرد دسترسی دارید که می‌توان با بهره‌گیری از آنان، زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از میان برداشت. از این رو، لازم است که با ملاحظه وضعیت و موقعیت موجود، از هریک از این سلاح‌ها استفاده کرده و از جان خود در برابر حملات زامبی‌ها محافظت نمایید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Sniper Evil Hunter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Sniper Evil Hunter :

– امکان بازی آزادانه در هر نقطه از نقشه بازی

– کیفیت گرافیکی چشم‌نواز

– امکان بهره‌گیری از سلاح‌های متنوع

– قابلیت استفاده از تک‌تیرانداز

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Sniper Evil Hunter1 150x84 - دانلود بازی Zombie Sniper Evil Hunter 1.8 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Sniper Evil Hunter2 150x84 - دانلود بازی Zombie Sniper Evil Hunter 1.8 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Sniper Evil Hunter3 150x84 - دانلود بازی Zombie Sniper Evil Hunter 1.8 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Sniper Evil Hunter4 150x84 - دانلود بازی Zombie Sniper Evil Hunter 1.8 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR