دانلود JixiPix Photo Formation 1.0.10 – نرم افزار ساخت ترکیب‌هایی زیبا از تصاویر

دانلود JixiPix Photo Formation 1.0.10 - نرم افزار ساخت ترکیب‌هایی زیبا از تصاویر

 

دانلود JixiPix Photo Formation

| نرم افزار ساخت ترکیب‌هایی زیبا از تصاویر |

 

JixiPix Photo Formation 1.0.10 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند برای افرادی است که می‌خواهند به شکلی آزادانه بر روی تصاویر خود تغییراتی زیبا و جذاب را اعمال کنند. همانطور که می‌دانید، در دنیای امروز تصاویر نقشی پر رنگ در زندگی ما دارند. از ثبت لحظات کوچک و بزرگ در زندگی شخصی، سفرها، رویدادهای مهم و … گرفته تا به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دوستان در شبکه‌های اجتماعی، همه و همه بیانگر نقش پررنگ تصاویر در دنیای دیجیتالی امروز هستند. عکاسان و علاقه‌مندان به این حرفه، همواره به دنبال ابزارهایی هستند که بتواند تصاویر آن‌ها را با جلوه‌ای خاص و زیباتر به نمایش بگذارد. در این زمینه، نرم افزارهای متعددی در دسترس هستند که هریک از آن‌ها، از خصوصیات و امکانات خاص خود بهره می‌برند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از نرم افزارهای جدید در این زمینه را سراغ داریم که می‌تواند تصاویر شما را در اشکالی نوآورانه و خاص به نمایش بگذارد تا از به اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی، دوستان خود را به وجد آورید!

نرم افزار فعلی، حاوی مجموعه‌ای از تنظیمات از پیش حاضر شده است که بتوانید با وارد کردن تصاویر خود به محیط آن، به عکس‌های خود استایل و شکل و شمایل جدیدی را بدهید. تنها کافی‌ست که تنظیمات دلخواه خود را از میان ده‌ها تمپلیت از پیش آماده شده انتخاب و پس از اعمال تغییراتی جزئی، نتیجه دلخواه خود را ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار JixiPix Photo Formation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JixiPix Photo Formation :

– امکان زیباسازی تصاویر با دارا بودن ده‌ها تمپلیت از پیش آماده شده

– امکان ساخت یک تصویر واحد از چندین عکس مختلف

– قابلیت تکه تکه کردن تصاویر یکپارچه

– دارا بودن فیلترهای مختلف برای زیباسازی عکس‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JixiPix Photo Formation.cover1  300x176 - دانلود JixiPix Photo Formation 1.0.10 - نرم افزار ساخت ترکیب‌هایی زیبا از تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 140 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR