دانلود Portable Screen2Exe 3.6.2728 – نرم افزار فیلم برداری از محیط ویندوز

دانلود Portable Screen2Exe 3.6.2728 - نرم افزار فیلم برداری از محیط ویندوز

دانلود Portable Screen2Exe

| نرم افزار فیلم برداری از محیط ویندوز |

 

Portable Screen2Exe 3.6.2728 یک نرم افزار کاربردی و رایگان جهت فیلم برداری از محیط ویندوز می باشد. توسط این نرم افزار می توانید از صفحه نمایش خود فیلم برداشته و دمو های مختلفی را از فعالیت های خود تهیه کنید , فیلم های آموزشی خود را به راحتی با کم ترین حجم ممکن با انواع فرمت های ویدئویی ضبط کرده و یک کسب و کار پر سود را آغاز کنید. این نرم افزار با استفاده از موتور ضبط قدرتمند و بهینه شده فیلم هایی با کیفیت بالا و حجم بسیار کم از صفحه نمایش شما تهیه می کند و می تواند آن را در این زمینه تنها نرم افزار بهینه شده دانست.پشتیبانی از فرمت های مختلف EXE, SWF, AVI, FLV , MP4 باعث شده است که از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و به سرعت در بازار طرفداران خود را جذب کند.

فایل های خود را ضبط کنید و آن ها را به صورت یک برنامه نصبی با فرمت exe تبدیل کنید. می توانید تمامی فعالیت های موس و کیبورد خود را در صفحه نمایش با سرعت 30fps در ثانیه ضبط کنید و آن ها را با دوستان خود به صورت اختصاصی به اشتراک بگذارید.از توانایی های بی نظیر این نرم افزار می توان به ویرایش فایل های ویدئویی در حین و یا بعد ضبط اشاره کرد.واتر مارک و کپی رایت خود را به فایل ها اضافه کرده و نگذارید کسی از آن ها سوء استفاده کند و یا اینکه بر روی فایل های خود یک موسیقی آرام گذاشته و برای تفهیم بیشتر بیننده قسمت هایی از فیلم را بزرگ نمایی کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Portable Screen2Exe را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Portable Screen2Exe :

–  قادر به ضبط فعالیت های صفحه نمایش بر روی دسکتاپ

–  ثبت تمامی حرکات موس و فعالیت های کیبورد

–  توانایی ضبط فیل م همراه با میکروفن

–  ضبط فعالیت ها با سرعتی بالا تا 30fps در ثانیه

–  توانایی اضافه کردن متن، عکس، حاشیه نویسی و موسیقی به فیلم های ضبط شده

–  توانایی جایگزینی دوبله با صدای اصلی

–  موتور اختصاصی و قدرتمند فشرده سازی فایل های ویدئویی

و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Portable Screen2Exe .1



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : exe
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR