دانلود بازی کم حجم MicroRC Simulation برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم MicroRC Simulation برای کامپیوتر

 

دانلود بازی MicroRC Simulation برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی ماشین کنترلی |

| نسخه ALiAS |

 

MicroRC Simulation بازی جدیدی در سبک مسابقه ای ، ورزشی و شبیه سازی می باشد که در سال 2015 توسط Minindustries Game Factory ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ماشین های کنترلی ، از نوستالوژی های بی نظیر دوران کودکی بسیاری از افراد دهه های 60 و 70 هستند ، زمان های ابتدای ورود اینگونه اسباب بازی ها در میان کودکان ، بسیار هیجان انگیز بوده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم با معرفی بازی جدید و جالب ، شما را به حال و هوای این دوران بازگردانیم ! در واقع بازی MicroRC Simulation ، یک شبیه سازی بسیار دوست داشتنی از ماشین های کنترلی به صورت کنترل از راه دور است.

در بازی MicroRC Simulation ، شما با شیوه های مختلف کنترل ماشین های کنترلی پر سرعت و کوچک آشنا می شوید و هربار وارد رقابت ها و چالش هایی هیجان انگیزتر می شوید. شما می توانید با نکمیل مأموریت ها و موفقیت در رقابت های این بازی ، به لوازم جانبی جدید دسترسی پیدا کرده و در پی ارتقای قابلیت ها و امکانات خودروی خود باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MicroRC Simulation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MicroRC Simulation1 MicroRC Simulation2

 

MicroRC Simulation3 MicroRC Simulation4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 7 32/64-Bit
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Video Card Shader Model 3.0. Nvidia 7600, ATI X1600 Or Better
Storage: 400 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 7 32/64-Bit
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4ghz
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Video Card Shader Model 3.0. Nvidia 7600, ATI X1600 Or Better
Storage: 400 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR