دانلود Html Agility Pack 1.11.54 – اچ تی ام ال پارسر

دانلود Html Agility Pack 1.11.54 - اچ تی ام ال پارسر

 

دانلود Html Agility Pack

| اچ تی ام ال پارسر |

 

Html Agility Pack 1.11.54 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای پارس کردن محتوای اچ تی ام ال است. نرم افزار Html Agility Pack (HAP) یک کتابخانه قدرتمند برای پارس و مدیریت اسناد HTML در زبان برنامه نویسی دات‌نت (NET.) است که به شما امکانی می‌دهد تا به سادگی و با قابلیت های پیشرفته، اسناد HTML را بررسی و تغییر دهید. این برنامه ابزارهایی برای پارس و استخراج اطلاعات از صفحات وب ارائه می‌دهد. با استفاده از این کتابخانه، شما می‌توانید عناصر HTML را به صورت سلسله مراتبی و ساختاری مدیریت کنید و به راحتی بر روی آنها عملیات مختلفی انجام دهید. همانطور که می‌دانید، بدنه‌ی تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی، توسط تگ‌های اچ‌تی‌ام‌ال تشکیل می‌شود. در سورس کد هر صفحه، اطلاعات تشکیل‌دهنده‌ی وب‌سایت قابل دسترس است؛ اگر که به ابزاری برای پارس کردن و دسترسی بهتر به اجزای مورد نیاز خود در صفحه احتیاج دارید، این نرم افزار می‌تواند برای شما مفید واقع شود.

با استفاده از این نرم افزار جدید و کاربردی، شما می‌توانید با پارس کردن سورس کدهای اچ تی ام ال صفحه، انواع دیتای مدنظر خود را از آن استخراج کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به متن، تصویر، لینک‌ها و … اشاره کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید به راحتی عناصر دلخواه خود را پیدا و حذف کنید. این نرم افزار از امکان ستجو و یافتن عناصر با استفاده از دستورهای XPath نیز پشتیبانی دارد و شما می‌توانید از این طریق یز عناصر دلخواه خو درا پیدا کرده و آن را دستکاری، ویرایش و یا حذف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Html Agility Pack را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Html Agility Pack :

– امکان پارس کردن سورس کدهای HTML

– امکان خواندن و نوشتن اطلاعات DOM

– پشتیبانی از دستورات XPATH / XSLT

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Html Agility Pack.cover1  279x300 - دانلود Html Agility Pack 1.11.54 - اچ تی ام ال پارسر Html Agility Pack.cover2  300x242 - دانلود Html Agility Pack 1.11.54 - اچ تی ام ال پارسر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

در Microsoft Visual Studio، از دستور زیر برای نصب فایل فوق استفاده کنید:

Install-Package Microsoft.EntityFrameworkCore.Tools -Source C:PathToThePackageDir
مشخصات
  • فرمت : nupkg
  • حجم : 1.39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR